Anksiyete ve tuhaflık

  • Hocam merhaba. Son zamanlarda stresli günlerden geçtim( cenaze gibi) ve bende etraf bir tuhaf gelmeye başladı sanki bir şeyleri yaparken bilincim tam yerinde değilmiş rüyada gibi tam adlandıramıyorum cevap verirken bile sanki benim bilincim dışında gibi normalde kaygı bozukluğu teşhisim var derealizasyon çok sık yaşarım ama bu tam onada benzemiyor. Davranışlarım her şey normal aslında ama bipolar miyim vs gibi düşüncelerim oluyor çevrem yakınım bipolar hastası ondan etkilendim sonra düşünmeye başladım bu etrafa karşı ve kendimde hissettiğim tuhaflık strese bağlı midir acaba teşekkür ederim. Tekrardan yabancılşama yaşıyor olabilir miyim? Bu yaşadığım neden olur acaba

  • Doktor Cevabı:

    Bu bahsettiğiniz durum stres ile ilgili olabilir düşüncesindeyim

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • İbs olabilirmiyim ?

    Hocam nasilsiniz tekrardan eylulde doktor kontrolune gittim sadece dinleyerek bana 14 gunluk colidur ve tribudat verdi basladim ilaclara veya gayet duzelmeler oldu. ustune probiyotik hapla desteklemeye başladim şuan ishal durumum yok. ama sol taraf ağri oluyor gaz agrisi dün bunun için başka bir dok...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Muammer Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikozlarda aşırı düşünme

    Merhaba hocam psikoz hastasıyım tedavi olmadan önce devamlı olur olmaz şeyi kafama takıp devamlı düşünüyordum düşüncelerim günlerce kafamdan çıkmıyordu beynim yoruluyor adeta düşünmekten sersemleşiyordum ellerimde ve vücudumda titreme ve bayılıcak gibi oluyordum kullandığım invega adlı ilaç sorunlar...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Reaktif hipoglisemi psikiyatrik sorunlardan ortaya çıkabilr mi?

    Hocam merhabalar.bende çok uzun zamandır anksiyete var son 4-5 aydır çok kötüyüm.uyku düzenim nerdeyse yok.gece 01:30 gibi yatıp sabahları istemediğim kadar erken saatlerde 07:00 gibi yüksek nabızla uyanıyrum.stres çok çok fazla hocam ama epey sağlıklı besleniyorum günde 30 40 dakika yürüyorum.buna...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Beynim asla susmuyor

    Hocam size sormuştum ben trans bir erkeğim ve bi dönem sürtünmecilik (yani taciz) içerikli videolar izliyordum aklımda şöyle sorular canlandı:ben ait olduğum bedende (erkek bedeninde) doğsam bu şeyi gerçek hayatta da yapar mıydım? ve bugün dolmuşta yaşı küçük olduğunu düşündüğüm biri vardı arkası d...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen yardım

    Merhabalar hocam. ben bundan 2 ay önce covid oldum ve nabzım yüksek atmaya başlamıştı ve sonrasında da devam etti, ilk başlarda önesememiştim ama sonradan sürekli nabzımı kontrol etmeye başladım günde defa kez nabzımı kontrol ediyorum ve çarpıntımda oluyor doktora 1 hafta önce gittim fakat kalp olsu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korku kaygi

    Hocam eşim sürekli takıntıları var korku ve kaygıdan dolayı sürekli allah korusun vs saçına yüzüne dokunduğu zaman kelimelerini tekrarlıyor ve bu ciddi seviyeye ulaştı artık kafasının ağrıdığını yaşamını zorlaştırdığını söylüyor ve ağlıyor ne öneriyorsunuz ne yapmamız gerekiyor

    Doktor Cevabı:

    Dr. Emir Tufan Çaykuş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Fiyat araligi

    Iyi aksamlar hocam fiyatlarınız nedir acaba seans almak istiyorum da devam edebilmek için şimdiden fiyatlari öğrenmem daha iyi olacaj

    Doktor Cevabı:

    Dr. Psk. R. Meltem Kavcar Sırmalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mutizm olabilir mi

    Merhaba kızım 6 yaşında 1.sinif öğrencisi öğretmeni mutizm diye bir rahatsızlığı olabileceğini söyledi okulun ilk başlarında iletişime geçmiş öğretmeniyle ama şuanda ne ogretmeni ne de arkadaşlarıyla hiç konuşmuyor.etkinliklere oyunlara katılıyor ama hiç konuşmuyor.evde de tamtersi bi çocuk konuşmay...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yusuf Karaer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dhea takviyesi

    Merhaba doktor bey. dhea takviyesi kullanmayi dusunuyorum. acaba dogurganliga, adet duzenine veya baska herhangi bir şehe bir zarari olur mu? (cuzdanim disinda tabi, cok pahali). bir de eger kullanacak olursam adetin kacinci gunu baslamami onerirsiniz?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Panik atak kalp

    Merhaba hocam. benim sorunum çok mutsuz olduğum bir yıldan ve depremden sonra 2019 sonlarında başladı ilk. bir sabah uyanır uyanmaz gözüm karardı ve tansiyonum 8/5 e düşmüştü sonra mide bulantisi terleme aniden baslayan 155-165 nabiz ile acillik oldum gittiğimde ekg de 127 ye düşmüştü sinüs taşikard...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Murat Kuloğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb hastalığı

    Ben sadece okb de kriz olabilirmi bunu merak ediyorum. benimki dini düşüncelerde takıntı. kutsal değerlere karşı küfürler ve olumsuz düşünceler geçiyor aklımdan normal zamanlarda başa çıkabiliyorum bu düşüncelerle ama kriz olarak adlandırdığım zamanlarda aşırı rahatsız oluyorum. i̇şte merak ettiğim...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Emir Tufan Çaykuş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağrı,kaygı

    Hocam merhaba neredeyse 10 aydır vücudumun çeşitli yerlerinde ağrılar var yanma şeklinde uyuşma,iğnelenme,karıncalanmada oluyor bütün branşlara gittim,ve çok tetkik yaptırdım,en son gittiğim nöroloji profesörü psikolojik olduğunu söyledi,panik atak geçmişimde var ve genel olarak kaygılı bir yapıdayı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İsmail Karaatlı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İş stresi ve performans kaygısı

    Arzu hanım merhaba. daha önce de bir kaç soruma yanıt verdiğiniz için size çok şükran duyuyorum. yaşım 34. 5 yıldır aynı işyerinde çalışmaktayım. i̇şyerimiz pandemi nedeniyle küçülmeye gitti bu yüzden birçok arkadaşımı işten uzaklaştırdılar. ben tekbaşıma üstesinden gelmeye çalışıyorum her işin. şua...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Arzu Beyribey

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete ve okb

    Merhaba doktor hanım, ben okb ve kaygi bozuklugu hastasıyım. doktorum bana cipralex 20 mg lithuril 900 mg ve abilify 10 mg vermişti. yan etkilerden lithuril in 600 mg a düşürdü. abilify i ise zeldox 20 mg ile değiştirdi. zeldox okb de güçlendirici olarak abilify gibi kullanılıyor mu? saygilarimla

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocukluk çağı travma

    Merhaba, size geçen gün soru sormuştum küçükken yaşadığım taciz olayı ile ilgili aklıma takılan şu ki benim yaygın kaygı bozukluğum var ve ilaç kullanmaya yeni başladım. normalde bu travmayı kendi içimde kabullenmiştim yıllar önce fakat geçenlerde izlediğim bi dizi beni o zamana götürdü ve o andan i...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Gülçin Özdemir Yön

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x