Anksiyete hakkinda

  • Iyi akşamlar hocam ben bir süredir anksiyete tedavisi görüyorum. Yakın zamanda bir sevdiğimi kaybettim ve onun ardından dün ilk kez bir atak yaşadım selectra 50 mg kullanıyorum ilac kullanirken böyle seyler olması normal mi? Birden basimdan aşağı sıcak basıyor sonra vücudum soğuyor ve ardından bir titreme geliyor genellikle geceleri geldi gelecek endişesi ardından geliyor surekli ic sikintisi ve bunaltı hali mevcut iyiyken birden eski günlere döndüm ilac kullandığım halde böyle olması normal mi ? Ne yapmam gerekir cevabınız için çok teşekkür ederim

  • Doktor Cevabı:

    Evet normalde iyi gelen ilaç bu durumda yetersiz kalabilir ama şunu yapın demek bu bölümün sınırlarını aşar , doktorunuzla bağlantı kurmanızda fayda var

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Psikiyatri

    Sayın hocam depakin,ozaprin,arifay,citoles kullandım ve kendi irademle bıraktım herhangi bir sorun olur mu acaba?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lyrica ilacı

    Haklısınız hocam ancak benim tanısı konulmuş şizofreni, bipolar, paranoya, kişilik bozukluğu gibi ciddi bir psikolojik hastalığım yok bu durumda geçmişte algolojide ağrı için yazılmış bir ilaç yüzünden fişlenmek çok acımasızca olmaz mı :( gercekten bunu yapabilecek doktorlarımız var mı

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Seans ücreti

    Iyi günler. vermiş olduğunuz iletişim numarasından ulaşamadığım için buradan yazıyorum. sean's ücretinizi öğrenmek istiyorum. teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. İbrahim Sarı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kişilik.......

    Merhaba.kusura bakmayın rahatsız ediyorum.benim sormak istediğim soru şu.kişilik örgütlenmesi ve bozukluğu arasındaki fark nedir?borderline için mesela .şimdiden cevapladığınız için çok teşekkür ederim.iyi günler .

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikoterapi

    Hocam merhabalar , bütün psikiyatri doktorları psikoterapi verir mi ? yoksa bunun için ayrı eğitim mi alması gerekir ? lütfen bilgi verir misiniz ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hocam yardım eder misiniz?

    Buda takıntıyla alakalı bir durum yani. teşekkurler hocam.. iyi günler dilerim.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Paranoid bozukluk

    Hocam merhaba kardesim sanki paranoid bozukluga sahip işyerinde hep şüpheleri var.bende psikoloji mezunuyum hatta sizin öğrenciniz olmustum.daha once ozcan koknel den tedavi gördü iyiydi ama şimdi şüpheleri cok.hallusinasyon ve ses duymuyor ama bozuk.supheci size nasil ulasabilirim yardimci olurmus...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Oğuz Karamustafalıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lutfen yardim edin

    Doktor bey merhaba ben cok buyuk bir psikolojik bunalimda oldugumu hissediyorum ama kanitlayamiyorum. ne kadar mutlu olursam olayim aklimin bir kosesinde daima intihar etmek oturmus kalkmiyor. ornegin arabayla bir yere seyahat ederken biri sanki beni durtuyor kapiyi acip kendimi atmam icin balkondan...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sürekli nefes alış-verişimi takip ediyorum

    Merhaba doktor bey.36 yasındayım.benim sıkıntım bir yıl önce uykumu kaybetmemle başladı.bir hafta boyunca sıfır uykudan sonra desirel ile uyuyunca sanki dünyaya yeniden gelmiş gibi hissettim.desirel ile beraber paxilede basladim ve biraz kendime geldim.bir ay kadar desirel kullandıktan sonra doktoru...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fehim Arman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hocam yardım eder misiniz?

    Anladım hocam.birde internetten bu yaşadığım soruna dair araştırma yaptım ve dinle ilgilenmenin sizofreniyle alakalı olabilecegine rastladım.ve bende, acaba sizofreni miyim diye düşünmeye başladım.acaba bu durum normal midir?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lustrallll

    Hocam merhabalar ben 1 aydır lustral kullanıyorum , uykuya dalmada güçlük , erken saatlerde uyanma , sık sık uyanma gibi uyku bozuklukları yaşıyorum . şuan da psikolojik rahatsızlığım %75 azaldı ama şimdi de bu sorun ortaya çıktı . bu durumların lustralla ilgisi var mıdır ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Piskiyatrik sorun

    Tekrar selam tşk ederim hocam. hocam pisikiyatri doktoruna ulaşamadım size yazdıktan sonra psikiyatri doktoruna durumu anlatım citoles 5 mg bıraktıktan sonra uykusuzluk yaşadığımı bana destley 50 mg ve citoles hapini tekrar yazdi .sorum.şu hocam destly uyku hapı beni çok sersemledi onu yutmayim cit...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Reflü hastalığı

    Merhabalar bende sürekli geğirme isteği var hastaneye gittim reflü dediler mide koruyucu verdiler biraz iyi geliyor ama ben yemek yediğim zaman su içtigim zaman aklımdan geğirmek çıkmıyor bişey yesem içsem hemen geğirmek istiyorum aklımdan çıkmıyor piskolejikmidir bu yemek yemeye korkar oldum su içs...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Piskiyatrik sorun

    Sayın hocam 17 yıl boyunca citoles 10mg yuttum. son 1 sene ilacı ikiye bölerek yani 5 mg olarak yutum ve düzeldiğimi hissederek bıraktım. ilacı bırakalı 1 ay kadar oldu ama halla kafamda eletiriklenme devam ediyor ve asıl şikayetim gece sabaha kadar uykum gelmiyor uyuyamiyorum buda gerginlik bunaltı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hocam yardım eder misiniz?

    Hocam iyi günler.bu aralar dinle aşırı ilgilenmeye başladım.yani durumu şöyle izah edeyim.surekli internetten hangi ülkeler müslüman hangileri değil diye araştırıyorum.birde izlediğim filmlerde ki oyuncular müslüman mı değil mi diye araştırmaya başladım.yardim eder misiniz.acaba neden bu durum oluyo...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x