Anksiyete bozukluğu

  • Merhaba hocam.endişe bozukluğu olan biriyim kafamda çok güzel senaryo yazıp acabalar yaşıyorum sevdiğim adama karşı özellikle ani sinir çıkışları olan bunu kontrol edemeyen biri olarak bugün psikytr gittim bana cities yazdı henüz kullanmaya başlamadım ayrıca tiroit hastasıyım düşük dozda hergün ilaç almaktayım.bunların yanı sıra kalp kapağımda gevşeme var dçkalp doktorum önemsicek boyutta olmadığını söylüyor fakat bazı zamanlar tekleme şeklinde kalbimde düzensizlik hissediyorum bunun yanısıra ilaçların içindeki eser miktarda dahi adrenaline alerjim mevcut ben zaten endişe bozukluğu yaşayan biri olarak bu ilacı kullansam sakınca olurmu diye düşünmekten alamıyorum kendimi acaba troitlerimde kalp çarpıntılarıma neden oluyormudur.daha evvel beloc la aynı zamanda citoles kullandım boğazımda baskılama nefes almakta güçlük çekme sorunu yaşadığım için Kafayı yicek gibi olmuştum ve 2 gunden fazla kullanamadım uyku uyutmuyordu bu nefes alamama durumu ahnı zamanda ikimlacıda almayı bırakmıştım.sonra başka bir kalp doktoru beloc ağır geliyordur kullanma dedi bu duyguya alış korkulacak bişi yok dedi..şimdi ne yapacağımı hiç bilmiyorum çok korkuyorum hocam ilacı alıcam yine o duyguyu yaşıcam die nolur bana yardım edin hocam

  • Doktor Cevabı:

    Sayın oya hanım: uzunca yazmış olduğunuz sorunuzu okurken aslında farkında olmadan kendinizi o kadar iyi ifade etmişsiniz ki. yani sorunuzu yazma biçiminizden, bana sormuş olduğunuz ilaca aslında ne kadar da ihtiyaç duyduğunuz anlaşılıyor. hemen başlayın, derhal alın ilacınızı. ve sabırla 3 hafta geçmesini bekleyin. düzenli olarak her gün ilacınızı alın, beni dinleyin ve dördüncü haftanın sonunda kuşlar kadar rahat olduğunuzu hissedince önce psikiyatristinize sonra da bana dua edersiniz. tek şey daha önce kalp doktorunuzun söylediği gibi kendinizi bilerek ve bu ilacın etkilerinin 3 hafta sonra ortaya çıkmaya başlayacağını düşünerek ilacı almaya devam edin, üç-dört tane içip bırakmayın. son bir uyarı ilacın içinde yazanlara falan da kafayı takmayın. sonuçta bıçağı dikkatli kullanmazsak elimizi kesebildiği halde hayatımızdan bıçağı çıkarmadığımız gibi ilaçların da yan etkileri olabilir ama bunlar ilacın kullanımını ortadan kaldıracak kadar olsaydı zaten o madde ilaç olarak kullanılamazdı, sağlık bakanlığı o ruhsatı iptal ederdi öyle değil mi? sağlıklı günler dilerim.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Farmakolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Yaygın anksiyete bozukluğu

    Hocam benim yaygın anksiyete bozukluğum var. 25 yaşımda erkeğim, 5 yılda farklı zamanlarda 12 farklı antidepresan kullandım gerçekten hiçbir işe yaramadı. 6 farklı psikiyatriste gittim. bazıları psikoterapi almamı tavsiye etti bazıları psikoterapinin işe yaramayacağı söyledi aslında ben de psikotera...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyumun uzamasını istiyorum

    Merhaba hocam. 15 yaşındayım . annem 1.55 babam 175 boyunda . 1.60 boyundayım ama 5-10 cm uzamak istiyorum . ne yapmalıyım ? boyum daha fazla uzar mı? ne tür şeyler daha fazla boyumu uzatabilir ? ilaç tedavisi var mı? soruma cevap verirseniz çok mutlu olurum. şimdiden çok teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Turgay Baz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yasmini ilişkiden 5 gün sonra yarım bırakmak

    Hocam merhaba, sorumu cevaplandırabilirseniz çok sevinirim çünkü zor durumdayım. ben yasmin hapının 2. kutusundayım tam zamanından başladım ve hiç hap atlamadım. 2. kutunun 10. günü bir birlikteliğim oldu ve geri çekilme oldu. başka bir birlikteliğim olmadı. ilacın bitimine 7 gün kala yani ilişkinin...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İdrar yolu enfeksiyonu

    Hocam idrar yaparken yanma ( üşüdüğümde ıdrar dışındada yanma ) sebebiyle bir hastaneye gittim.bana c ile başlayan bir antibiyotik verdiler.bu ilacı bitirdim bir fayda etmedi... hatta küçük idrarada olan ağrı makatta olmaya başladı.özellikle idarar yaptıktan sonra kaşıntı ağrı karışımı ...sonrasında...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İdrar yolu enfeksiyonu ,tavanic

    Hocam idrar yaparken yanma ( üşüdüğümde ıdrar dışındada yanma oluyor.bayada sürer) sebebiyle bir hastaneye gittim.bana c ile başlayan bir antibiyotik verdiler.bu ilacı bitirdim bir fayda etmedi... hatta küçük idrarada olan ağrı makatta olmaya başladı.özellikle idarar yaptıktan sonra kaşıntı ağrı kar...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mümin Temel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlacın etkisi

    Hocam,iyi bayramlar.10 gün önce kardiyolog konturolünden gectim.eko,efor,kan testleri normal.kalple ilgilide bir sıkıntım yok.yüksek tansiyon için sabahları 50 mg.tensinor akşamları delix 5 mg.ile tansiyonum normal değerlerde nabızım 55-65 arası. idrar güçlüğü için ürolog cardura xl8 mg.verince başl...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Başçı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İdrar yolu enfeksiyonu ,tavanic

    Hocam idrar yaparken yanma ( üşüdüğümde ıdrar dışındada yanma ) sebebiyle bir hastaneye gittim.bana c ile başlayan bir antibiyotik verdiler.bu ilacı bitirdim bir fayda etmedi... hatta küçük idrarada olan ağrı makatta olmaya başladı.özellikle idarar yaptıktan sonra kaşıntı ağrı karışımı ...sonrasında...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ferhat Ateş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Paxera lustral

    Hocam iyi bayramlar 🌹 size birşey danışmak istiyorum hocam lustral 100 mg mi yoksa paxera 30 mg mi yan etki olarak kalp damar ritim hastalarına uygun acaba ? lustralda yan etki ritim bozukluğu ve kalp krizi yazıyor hocam; uygunsuz sinüs tasikardisi ve ekstra sistol hastalarında kullanilirmi acaba ri...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hocam acilllllll görüşünüze ihtiyacın var

    Hocam merhaba şu gümlerde bacaklarımda seğirme ve titreme kollarımda ve ellerimde titreme, adelede seğirme oluyor sibelium ve noootropil kullanıyorum bunları bırakınca titremeler ve seğirmeler biraz hafifledi ama benim bu şekilde elim ve bacaklarım titreyince epilepsi geçirdiğimi düşünerek korkuyor...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ilaç yan etki

    Mrb hocam 1 hafta boyunca prednol tedavisi gördüm eklemlerimde agrı yorgunluk oldu yan etki yapmış olabilir mi tedavim bitti

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dopamin fazlaligi

    Hocam merhaba anksiyete stresle bogusurken doktorların verdigi serotonin inhibe eden antidepresanları kullanmak yerine maalesef yan etkilerinden dolayı kendi kafama gore dopamin uzerinden etki yapan bitkisel takviyeler kullandim.ginseng ginkgo yesil cay gibi..en son arcalion isminde dopamin uzerin...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fethi İdiman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hocam düşüncenize ihtiyacım varrrr aciiill

    Hocam merhaba ,bir ay önce şiddetli,zonklayıcı bir ağrı ve kafada basınç ,sıkışma şikayetleri ile doktora gittim mr çekildi kan tahlili yapıldı temiz çıktı ve migren,gerilim tipi baş ağrısı teşhisi konuldu.daha önce de 3mr 1 eeg çektirdim temiz çıktı eeg yi 2 sene önce çektirdirmiş mr ise neredeyse...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yeşim Abanoz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lustral doz aşimi

    Hocam merhabalar ben okb hastasıyım neredeyse 5-6 senedir lustral kullanıyorum 50 mg ile başlamıştım daha sonra 100 mg çıktı. yani 6-7 aydır 100 mg kullanıyorum fakat bugün içtiğimi unutup bir 100 mg lık hap daha içtim... ve normal olarak korktum. bana nasıl bir yan etkisi olur? bugün 200 aldığım iç...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Teşekür ederim bi yardimci olursaniz

    İyi günler hocam ben 26 yaşında biriyim şuan tüberküloz tedavisi görüyorum ondan oncesinde gözümde arada bazen ufak ışık bazen aniden hareket edince karıncalamma şekilinde 4 5 6 tane gibi ufak sarı ışık çok kuçuk kısa suruyor gözümde sol tarafta baktigim yeri görmuyorum sonra o degisiyor 20 dakka en...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kadircan Keskinbora

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç etkileşimi

    Anksiyeteden ötürü paxera ve tranko buskas kullanmaya başladım,bunun yanında b12 eksikliğim de olduğu için b12 vitamin ilacı kullanıyordum.bu ilaçların bir etkileşimi var mıdır? problem teşkil eder mi? teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zeliha Yazıcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x