Anksiyete bozukluğu

  • Merhaba hocam 25 yaşındayım kişisel anksiyete bozukluğu var ben de lustral 50 kullanıyorum çarpıntı ve bağırsak bölgemde hareketlenme oluyor ses geliyor tuvalate çıkma ihtiyacı hissediyorum en çok sabah kalktığımda kötü oluyorum hocam hocam sizce ilaç yetersiz mi geliyor ne yapmalıyım kaygı bağırsakları bozar mı bu rahatsızlıktan nasıl kurtula bilirim

  • Doktor Cevabı:

    Şikayetleriniz psikiyatrik bir bozukluğa bağlı ise ve bir süredir ilaç kullanmanıza rağmen hiç rahatlama olmamışsa ilaç artırılabilir ama en önemlisi bunları sorabileceğiniz bir psikiyatrist kontrolünde olmanızdır. kaygı sadece bağırsakları değil, nefes darlığı, çarpıntı, terleme, baş dönmesi, ağrı, yorgunluk, unutkanlık vs. her türlü belirtiye neden olabilir.

    tarihinde cevapladı.
  • Merhaba hocam doktora gittim lustral 50 mg kullanıyorum doktor 50+25 kullanmamı söyledi sizce ne zaman düzelmeye başlarım

  • Doktor Cevabı:

    :) bunu ancak falcılar bilebilir. rahatlama olmaz ise 15 günde bir doz artırma denenir genellikle. sabır ve ilacı aksatmadan kullanmaya devam.

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam Peki ilaç dozunu artırmadan yenemez miyim bu rahatsızlığı

  • Doktor Cevabı:

    Tedavi sabır ve disiplin işidir. doz artırımının sonucunu beklemek yerine, artırmadan yenemez miyim düşüncesine kapılınca yenmeniz zorlaşıyor. benimle soru cevap yazışarak ta yenemezsiniz. bir psikiyatristiniz olmalı ve tedavinin gereklerine uymalısınız.

    tarihinde cevapladı.
  • Hacam Peki sizden neden yardım aldığımı açıklayayım gittim doktora her şikayetimi sıkıntımı anlattım doktora ve bana söylediği doz arttırmam Peki dedim ne zaman kontrole geleyim dediği şu istedşpin zaman gel ve bu ilacı ne kadar kullanayım dedim istediğin kadar kullan dedi yaşadığımız yerde 1 psikiyatrist var ha bi şey daha sordum bu rahatsızlıktan kurtula bilir miyim dedim öbür boyu ilaç kullanırsın kronikleşiyor dedi hocam ben ne yapayım siz söyleyin sizler sayasinde bu siteden yardım almaya çalışıyorum Allah razı olsun iyi ki de varsınız ha hocam sanki atak gibi bu şey bi hafta çok kötüydüm ama şimdi rahatladım baya

  • Doktor Cevabı:

    Anlattığınız yakınmalara çok odaklanmaz, enerjinizi spor, işiniz, okuma, hobi edinme, arkadaşlık ilişkilerini geliştirme, sosyalleşme, sağlıklı beslenme gibi yararlı faaliyetlere vermeye gayret ederseniz, ilacı da düzenli kullanırsanız kronikleşmez. doktor sizi uyarmak anlamında bu sözleri söylemiştir muhtemelen.

    tarihinde cevapladı.
  • Çok teşekkür ederim hocam Allah razı olsun ☺️


Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Acil yardım

    Merhaba hocam annem3 aydır ilerlemiş panik atak ve anksiyete hastası her akşam aynı saatte atak geçiriyor mutlaka acile gidiyoruz misol kullandık ama bir faydasını göremedik dr şimdi zanax sabah akşam yarım anzyl(15mg) sabah tamverdi 15 gündür kullanıyor sorum atak aynı saatte gelip 4/5saat sürer m...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vücut ağrıları yorgunluk

    Hocam çok stresli evhamlı bir yapım var cok vesveseli ve şüpheci yaklasımlarım var cok detaycı ilac icmeye bile korkum var bisey olacak diye vucudum kasılıyor halsizlik oluyor panik yapınca ve yutma güçlüğü oluyor keyifsizim hergün dünyanın sonu gelecekmis gibi eski yaptığım zevk alldığım şeylere bi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Midem yapisiyor daraliyorum sinirden kendimi kasiyorum

    Hocam ben 2 sene once idrar sikişmasiyla beraber bi panik atak yaşadim.ativan ve anafranil kullandim 1 ay daha sonra başka bir doktor prozac kullanmaya başlatti. 1 sene kullandim ilaci biraktim 6 ay sonra yine idrar sikismasiyla panik atak yasadim seyahat ederken.yine ic daralmasi aglama.ve birden m...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hocam nolur fikrinizi yazin

    Hocam onunla bir süredir görüşmüyorum karantinadan beri lütfen soruma cevap verir misiniz karantinada kafayı yiyeceğim resmen hocam

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hocam nolur fikrinizi yazin

    Merhaba hocam sorunumu anlatmaya çalışacağım ben trans bir erkeğim henüz ameliyat olmadım ve 12 13 yaşlarında 2 küçük çocukla cinsel bi oyun oynadım birbirlerinin cinsel organlarına dokunmalarini söyledim sonra aklıma ya birinin cinsel organını diğerine soktuysam gibi bi düşünce geldi 1 yıldır bu ko...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nefes darlığı

    Peki sizin dediginiz zaman diliminde kullandim kendimi iyi hissediyorum artik ole bir durum olmuyor .. bu 1 yılın ardindan tekrarlarmi ilacı bıraktığımızda...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ağrı ve yutma güçlüğü

    Sağolun var olun hocam bugün doktorum 2 kutu citoles yazdı bu semptomları ilaçsız atlatamazmıyım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsamettin GÜLDOĞAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nefes darlığı

    Ilginiz için çok teşekkür ederim bu yonlendirmenizle insallh bir sonuç alirim tabi iyi bir dr bulabilirsem...peki sunuda sormak istiyorum bunlar benim korkularim bu ilaç mesela bazı insanlar intihara sebep veriyor yada kötü düşüncelere girmeye sebep oluyor diye yazılar okudum kullananladan tabi hang...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi almak

    Hocam merhabalar burdan yazmak nasıl olur bilmiyorum ama ben size bir şey danisacaktim ben bu sene son sınıfım ve kpss hazırlanıyorum son 15 gündur kafama ve ağzıma şarkı takılıyor ya da bazen okuduğum ve dinlediğim bir şeyi icimde tekrar ediyorum bu da beynimi yoruyor ders çalışırken odaklanmami en...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ağrı ve yutma güçlüğü

    Vücutta ağrı takıntı hissi yutma güçlüğü halsizlik mutsuzluk kaygı ve endişe neden olur hocam çok kaygılıyım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsamettin GÜLDOĞAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Midem yapisiyor

    Hocam ben 2 sene once idrar sikişmasiyla beraber bi panik atak yaşadim.ativan ve anafranil kullandim 1 ay daha sonra başka bir doktor prozac kullanmaya başlatti. 1 sene kullandim ilaci biraktim 6 ay sonra yine idrar sikismasiyla panik atak yasadim seyahat ederken.yine ic daralmasi aglama.ve birden m...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç kesintisi

    Hocam merhaba yaklaşık 2 hafta önce ilacım olan antidepresanı doktor kontrolü olmaksızın birtakım sebeplerden ötürü bıraktım ve bir iki gündür problem yaşıyorum.şöyle ki, gözlerimi sağa sola çevirince ya da uzağa bakınca göz kapaklarımın üzerinde bir baskı hissediyorum ve bayılacakmışım gibi oluyor....

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Midem yapisiyor

    Hocam ben 2 sene once idrar sikişmasiyla beraber bi panik atak yaşadim.ativan ve anafranil kullandim 1 ay daha sonra başka bir doktor prozac kullanmaya başlatti. 1 sene kullandim ilaci biraktim 6 ay sonra yine idrar sikismasiyla panik atak yasadim seyahat ederken.yine ic daralmasi aglama.ve birden m...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Elektriklenme hissi

    Elektriklenme hissi merhabalar hocam 22 yaşında vebir süredir kullandığım lustralı bıraktım. iki gündür gözlerimi sağa sola oynattığım zaman elektirik çarpması gibi voltaj düşmesi gibi tarifi zor ani bir tepki yaşıyorum. özellikle göz arkamda bu hissi yaşıyorum,yer yer kalbimde de hissediyorum ve bu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsamettin GÜLDOĞAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilac etkilesimleri

    Merhaba esra hanim! ben fahri colak size norvec den yaziyorum... doktor hanim ben dehb (dikkat eksikligi hiperaktivite bozuklugu) icin r harfi ile baslayan kirmizi receteli ilaci kullaniyorum, ayrica okb (obsesif kompulsif bozuklugu) icinde p harfi ile baslayan antidepresan ilacini kullaniyor...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Esra Yancar Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x