Anksiyete bozukluğu

  • Hocam lustral 50 mg faydasını ne zaman görmeye başlarım tşk ederim

  • Çok hafif etki etmiyo diyolar korkuyorum hocam aksiyete de atak larda etkili değil mi


Adana Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Polislik genel sağlık

    Merhabalar öncelikle kolay gelsin size bir tanı hakkında sorum olacak e nabız sistemine girdiğim de doktor uyku bozuklukları ve diğer adında bir tanı koymuş ancak ilaç yazmamış bu tani kronik bir hastalık mı yada geçici bir hastalık mı bilgi verirseniz çok mutlu olurum bu arada tanı 2012 koyulmuş

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyeteyle mücadele

    Merhabalar hocam! 2 yıldır yaygın anksiyete bozukluğu tedavisi görüyorum. sürekli yaptığım ve artık çok yorulduğum bir huyum var. özellikle geceleri zihnimde nazı olaylar kurguluyorum. her olayı z planına göre düşünüp hiçbir şeye hazırlıksız yakalanmak istemiyorum. ve bunu gelecekle ilgili yapıyorum...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Merhaba hocam

    Merhabalar hocam 11 yıldır panik atak major depresyon ve yaygın anksiyete tedavisi görmekteyim.ve tedavi gördüğüm halde sürekli daha kötüye gidiş sözkonusu oldu.belli ki ilaçlardan bir sonuç alamıyorum.bir doktorum bana ben senin yerinde olsam elektroşok tedavisi görürüm demişti.araştırdığımda savun...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yardimci olun lutfen

    Hocam cevabinuz icin cok tesekkurler 2 yildir paxera 20 mg ve zestat 15 mg kullaniyorum doktor 4 ay once yasadigim bir panik atak olayindan sonra yanlizca 1 aylik bir rexapin verdi simdi yine ayni seyleri yasiyorum kullanmalimiyim onu merak ediyorum cok tesekkurler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardim lütfen

    Sayın nihal hanım merhaba, hocam 45 yaşındayım ve camide ve berber ve dolmuş gibi ortamlarda genellikle oluyor, mideme bulantı geliyor sıcak basıyor .önerilerinizi bekliyorum teşekkür ederim. saygılar

    Doktor Cevabı:

    Psk. Nihal Gümülcine

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç hakkinda dusunceniz

    Doktor bey:sabırla cevapladığınız için müteşekkirim. fakat lustral 50 mg den fayda göremedim diye doktorum 100 mg çıkardı dozu. sizin demek istediğinizi anlıyamadım dozu düşürsün mü demek istediniz ? şuan ciddi bi yan etkisini görmedim ayrıca bahsettiğim (anksiyete) problemime 50 mg değilde 100 mg f...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yardimci olun lutfen

    Nihal hocam merabalar ben 4 ay once bi panik atak rahatsizligi gecirdim titreme icimde bi korku yutkunamama nefes alamama hayattan zevk alamama doktorum 1 ay aksamlari rexapin verdi 1 ay kullandim iyi oldum ama simdi yine ayni sikayetlerim var tekrar 1 ay kullanip biraksam yardimci olun lutfen

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yan etkisi

    Merhaba benim sosyal anksiyete bozukluğum ve somatizasyon bozukluğum var duxet 60mg 2 tablet invega 6mg depakin 500mg sabah akşam alıyorum 1 haftadır gözlerim bulanık görmeye başladı bu ilaçlardan birisi yan etki olabilir mi acaba 3 haftadır kullanıyorum

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç içme kaygısı

    Hocam merhaba ben anksiyete ve okb hastasıyım. terapi almış olmama rağmen maalesef ki pek ilerleme kaydedemedik. doktorum paxil ilacı yazdı 8 aylık oğlum var ve emziriyorum bundan dolayı çok tedirginim bir sıkıntı olur mu. bir de ilacın reçetesi de intihara meyil tarzı şeyler yazıyor epeyi korktum b...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Burak Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Merhabalar dr bey

    Merhabalar dr bey.benim daha önce geçiriş olduğum 2 depresyon öyküm var. en son geçen yıl geçirdim.1 yıldan fazla bir süredir efexor kullanmaya devam ediyorum. iyi oldugum için dr. eşliğinde 37. mg düşürdük.bir şeylere üzüldüğüm dönemde şehir dışına gitmiştik ve ben 5 gün boyunca ilaç almadım.sonr...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tansiyon ve stres

    Merhabalar hocam anksiyete ve panik bozukluğum var 26 yaşındayım. 1 yıl psikiyatrik ilaç tedavisi gördüm 3 aydir ilacı kestik nabzım ve tansiyonum çok yüksek. daha önce nöroloji, kardiyoloji, dahiliye ve psikiyatri bölümlerine başvurdum. tansiyonum iki gündür 13-9 nabzım 90 üzeri çıkıyor. tansiyon h...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç sorma

    Hocam merhabalar.bugün psikiyatriste hiperaktivite şikateyi ile gittim ve bana modiogen verdi.fakat ilacın prospektüsünde aşırı uyku eğilimi tedavsisnde kullanılır diyor.sizce kullanmalı mıyım alakalı mı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Burak Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Baş ağrısı ve bt sonuc hk

    Hocam merhabalar, saygilar. anksiyete ve depresif bozukluk hastasıyım, yaklaşık 1.5 yıldır şakak bölgesi boyun ve göz kapağı bölgesine vuran baş ağrısı, kafada doluluk hissi oluyor bazen,genelde öğle saatleri veya öğleden sonra başlıyor ağrı şiddetli değil ama 2-3 güne yada 3-4 güne bir oluyor, ağrı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kudret Türeyen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik ve anksiyete

    Hocam merhaba, ben 17 haftalık hamileyim daha önce 4 yıl önce meme ca tedavisi gördüm ve panik bozukluğum var e hamilelikte ilaç kullanamıyorum ama kötü oluyorum hocam hep aklımda bebeğime bişey olur mu bana bişey olur mu ay yediklerim çiğ mi bozuk mu derken strese giriyorum. inanın napcağımı bilmiy...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Melek Büyükkınacı Erol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete tansiyon ve nabız yüksekliği

    Merhabalar hocam 26 yaşındayım 2 yıldır anksiyete bozukluğum var psikiyatrik tedavi gördüm şu an kendimi iyi hissediyorum. daha önce nöroloji, kardiyoloji, dahiliye bölümlerinde tetkikler yaptırdım bir sorun saptanmadı. tansiyonum sürekli yüksek çıkıyor en son olctugumde 13-9 çıktı ve nabzım gün içe...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x