Ameliyat tarihi

  • Deniz hocam merhaba, iletişim numaranızı yazar mısınız harflerle rakamla yazıldığında sansürleniyor. Size muayeneye gelmek septum deviasyonu için,ameliyat tarihi verebiliyor musunuz ? Benim numaram sıfırbeşyüzbeş dokuzyüzdoksanbir seksen sekiz otuz sekiz. Saygılarımla


İstanbul Kulak Burun Boğaz uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Bademcik ameliyatı

    Son bir yıldır neredeyse her ay bademcik enfeksiyonu geçiriyorum. emzirdigim için etkili ilaç da kullanamıyorum. ameliyat öneriliyor genelde ama baska bir çözüm öneriniz var mıdır? ben 26 yaşındayım ileri yaşta ameliyatın sıkıntı olabileceğini okudum birkaç makaleden. fakat böyle de çok...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mahmut Özkırış

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boğazımda yoğun şeker tadı var

    Merhaba hocam geceleri boğazımda yani ağzımda yoğun şeker tadı oluyor bu uzun zamandır oluyor nedenini bilmiyorum yaşım 19 ne yapmalıyım? (midemde reflü ve sinüzit rahatsızlığım var. ) teşekkürler hocam

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hakan Cıncık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boğaz ağrısı

    Zafer bey merhaba ben 2 aya yaklaşık boğazımda ağrı yanma boğazımı ellediğimde ağrı nefes darlığı ve hep bişey varmış boğazımda hissi vardı kkb gittim boğazında yaralar var zamanla geçer dedi ilaç kullandım geçmedi tekrar kkb doktoruna gittim dinledi resulü olabilir dedi dahiliyeye yolladı mide kor...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Zafer Köksal Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Burun tıkanıklığı

    Yıllar önce geniz etimi aldırmama rağmen şuan nefes almakta sıkıntı ve horlama yaşıyorum.burnumun tek tarafı tıkalı genelde doktora gittim saman nezlesi dedi burun spreyi ve hap verdi ama bir işe yaramadı bunun çözümü nedir sizce

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Emrah Ceylan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol burun ağrı

    Kanama yok , yeşil kokulu akıntıda yok , açık yarada yok hocam. sadece böyle asitli içecek içtikden sonra burunda sanma hissi gibi his oluşuyor saniyelik genelde esnemede felan oluyor. tuzlu su ile temizlemek veya burun spreyi kullanmalımıyım yoksa kendiliğinden geçer mi ? cevabınız için çok teşekkü...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İsmail Külahlı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Reaktif lenf nodları

    Hocam peki lenf nodunun boyutundan ötürü bi sıkıntı olur mu beni boyutu bi korkuttu internet te 3 cm lik olanlar patolojik kabul edilir biyopsi yapılması gerek falan yazıyo da bi korktum acıkcası bir de hocam benim 13 yıldır kulağımda egzama mevcut o sebebten olabilir mi şimdiden cok teşekkür ederim...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bülent Topuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Boğazdaki baskı hissi

    Hocam 25 yaşında erkek bireyim alkol ve sigara kullanmıyorum. şikayetim bazen boğazda baskı hissi sanki birşey varmış gibi hissediyorum. yemek yeme ve içemekde bir sorun yok, ağrımda yok. bu his genelde telefonla konuşurken oluyor. veya başka bir zaman sabit değil. laroxyl 25 mg kullanıyorum acaba o...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erol Keleş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Reaktif lenf nodları

    Hocam ben köprücük kemği üstünde şişlik nedeniyle genel cerrahiye gittim oda ultrason istedi ama benim şikayetimin oldugu yer için şişlik tanımlandığı her iki supraklavikuler de sahada sanapatoji saptanmadı yazıyo ama yukarıda attığm ultrasyon sonuçum var submandibular bölgede lenf nodu görüldü ....

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bülent Topuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kokular, buharlari burnuma oradan direkt boğazima oradan mideme iniyor.

    Hocam cevap için teşekkür ederim. aksaray'da ikamet ediyorum.pandemiden dolayı uzaklara gidemiyorum. evde yatalak annem olduğu için tedbirli yaşıyorum. bu rahatsızlık da katlanılır gibi de değil. pandemi azalana kadar durumumda herhangi bir değişiklik olur mu? yada yakınımdaki uzman kbb doktorları b...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Müge Özcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Boynumdaki beze

    Çok teşekkür ederim hocam

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Derya GİRGİN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Reaktif lenf nodları

    Merhaba hocam 2 hafta önce boyun ultrasyonu cektirdim. ultrasyon sonucumda en büyükleri her iki submandibular bölgede sağda 29*9 mm solda 26*9 mm olmak üzere boynun her iki tarafında oval hilusları izlenebilen kontreksleri kalın ilk planda reaktif olarak değerlendirilen bir kaç adet lenf nodları lam...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bülent Topuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kokular, buharlari burnuma oradan direkt boğazima oradan mideme iniyor.

    Merhabalar hocam bende son zamanlarda şöyle bir şey başladı. kolonya kokusu yada buharı burnumdan genzime geçiyor ve oradan bir şey yeyip içtiğimde mideme inip kolonyayı içmişim gibi rahatsız etmeye başlıyor. daha önce kolonyayı elime sürüp derin koklayan biriydim. böyle bir şey olmuyordu. sonra el...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Müge Özcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sinizüt başlangıç

    Merhaba hocam benim 6 aydır arada başlayan ve bir süredir geçmeyen su gibi burun akıntım var normal sıvı değil su gibi şeffaf damla halinde dün ilk defa sol burnumdan kan geldi ve bu beni biraz korkuttu :( sinizüt başlangıçım vardı ilerlemiş olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Deniz Hancı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardım edin

    Merhaba ;sol taraftaki dişimin iltihaplanmasından(15 gün içinde iltihaplanma geçti ve dişim çekildi) sonra sol bademciğimde şişti ağrıyor fakat sağ tarafımda bir şey yok aynı zamanda sesimde de değişme oldu. diş iltihabıyla tek taraflı bademcik şişmesinin ve sesimdeki kalınlaşmanın bir ilişki var...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Derya GİRGİN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dil acıması

    Merhaba benim yaklaşık 1 aydır dilimde acıma sızlama var özellikle acı ekşi yada sıcak birşeyler yedigimde artıyor. gozle görünür bir yara yok ama dilimde girinti çıkıntılar ve hafif çatlaklar var. nedenleri neler olabilir

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Tahir Akdeniz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x