Alzheimer

  • Merhaba, Benim bir sorum olacak. 38 yaşında olan ablam yaklaşık 4 yıl önce psikoljik sıkıntılarından dolayı şok tedavisi gördü.Bu şok tedevisinden dolayı ileride Alzheimer Hastası olma durumu varmıdır ? Teşekürler İyi çalışmalar

  • Doktor Cevabı:

    Şok tedavisi dediğiniz sanırım ekt'dir. hastaya ekt uygulandığına göre tanısı ya psikotik bozukluk ya da majör depresyondur. ekt'nin kendisi alzheimer hastalığı yapmaz, ancak bu tür psikiyatrik bozukluklar alzheimer hastalığı için bir risk oluşturur. geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.

Ankara Nöroloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Unutkanlik

    Hocam merhaba. ben amerika da yaşıyorum. sorun çok yakın bir arkadaşımla ilgili. unutkanlık, kelimeleri karıştırma şeklinde bi olay yaşıyor su an. mesela, bardakları sayıyor 10 tane kağıda yazarken 15 yazıyor ama tekrar kontrol etse bile yanlış yaptığıni fark etmiyor. bi önce ki gün yaptığı ayni is...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Melih Vural

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alzheimer mı?hidrosefali mi ?

    Teşekkür ederiz.shunt takıldı şuan 16 gün oldu biraz düzelme var.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Alper Ergin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Parkinson ..

    Merhabalar tekrar rahatsız ediyorum sizi yeşim hanım yaygın küçülme alzheimer demekmidir şöyleki moral sürekli düzgün olsa tatil falan dağılabilme özelliği varmıdır ?? belkide babamın ölümünden sonra etkilendi çünkü daha 1 sene olmadı evimizde kavga gürültü şükür yoktur ama hep babamı anıyo ağlıyo ....

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yeşim Abanoz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Alzheimer mı?hidrosefali mi ?

    Merhabalar... biz yaklaşık 6 yıl önce babayı,abiyi kaybettik 6 yıl içerisinde annemizde unutkanlık başladı 6 yıl boyunca pek evden dışarı çıkmadı yalnız kalmak istedi daha sonra unutkanlık ilerledi yürüme çok yavaş konuşma çok az kelimeleri yutuyordu banyo tuvalet ihtiyaçlarını pek karşılayamaz old...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Alper Ergin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Parkinson bilimsel çalışmalar

    Hocam yapılan uzun çalışmalar sonucu oct adı verilen bir cihazla yapılan retina taraması sonucu parkinson, ms, alzheimer gibi hastalıkların henüz nörolojik bulgu vermeden tespiti yapilabiliyomus. örneğin göz retinası hasta olmayan kişilerde kalın bi tabaka halinde bulunurken parkinson hastalarinda r...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ne yapmalıyım?

    Merhaba, 19 yaşındayım anneme ben 11 yaşındayken alzheimer teşhisi koyuldu o zamandan beri içime kapandım. 365 günün en fazla 20 günü dışarıya çıkıyorumdur öyle söyleyeyim. sürekli yatağımdayım hiçbirşey yapmasam bile yorgunum. benden 22 yaş büyük ablam hem annemle hem benimle ilgileniyor. özgüvensi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayşe Gül Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kafa travması

    Merhaba hocam. annem 82 yaşında alzheimer. bir yıl önce felç geçirdi. rivaroksaban 25 mg kullanıyor. birkaç gün önce düşüp kafasının arka üst kısmını koltuğa çarptı. fındık büyüklüğünde şişlik ve morarma oldu. 48 saat kontrol ettim. şişliği olduğu yer haricinde ağrı, bulantı, kusma, genel durumunda...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Güven Çıtak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dedem halüsinasyon gibi olmayan şeyler görüyor

    Merhaba,90 yaşında olan dedem 2 gün önce evde düştü.tomografi de birşey çıkmadı yalnız dünden beri olmayan şeyler görüyor.örneğin evde o kız bana neden bakıyor,kapının arkasındaki kedileri kovun diyor.bugün yemek konmadığı halde 10 dk yemek yer gibi kolunu hareket ettirdi ve ben doydum biraz da misa...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kafa çarpması

    Merhaba hocam. annem 82 yaşında alzheimer. bir yıl önce felç geçirdi. kan sulandırıcı kullanıyor. iki gün önce düşüp kafasının arka üst kısmını koltuğa çarptı. fındık büyüklüğünde şişlik ve morarma mevcut. 48 saat kontrol ettim. şişliği olduğu yer haricinde ağrı, bulantı, kusma, genel durumunda bir...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Unutkanlık

    Hocam merhabalar son zamanlarda cezane vs ev işleri yoğunluğu bana kaldı ve bu aralar çok unutkanım 3 sene önce antideprasanda kullanmıştım anksiyete hastalığım vardı artı depresyon şuan mesela telefonu nereye koyduğumu unutuyorum çok dikkatsizim bir an bırakıyorum geri gelince nereye koymuştum diyo...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Erken-orta seviye alzheimer

    Annem 60 yaşında ve 3,5 yıl önce alzheimer teşhisi kondu.erken orta seviye olarak belirtildi.ilaçlarla aynı seviyede devam ediyor.gerçekten annem eski haline dönebilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Alzheimer ilac

    Hocam.babannem 98 yaşında alzahemir tanısı konuldu yatalak bezleniyor yemek yemekte sıkıntı yok çok yiyor ama son 1ay da kötüleşti hele 10 günde daha fena 36saat içinde toplam 5 saat belki uyuyor sürekli ağlıyor bağırıyor olmuş insanlara ağlıyor ama hiç yorulmuyor cedrina 25 mg brintelix 10 mg bide...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fehim Arman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Asosyallik ve unutkanlık

    Babam 1944 doğumlu. telefon ile dolandırıldıktan sonra tamamen değişti. olay olalı 3 yıl oldu. ilk zamanlar davranışsal, psikolojik etkilerinin yanı sıra fiziksel etkileri oldu. göz kapağı kapanmıştı. şimdi fiziksel bir olumsuzluk yok. başta nörolji olmak üzere birkaç doktora gittik. ilk zamanlarda...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Oğuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alzheimer tedavisi

    Hocam merhabalar; anneme 60 yaşında iken 7 sene önce alzheimer teşhisi konuldu,son aylarda ilaçlarını yutmamakta ve dengeli durma,yürüme problemi yaşamakta,seneler içinde birçok doktora göründü.şant tedavisinin bu hastalık içinde tedavi yöntemi olarak kullanıldığını öğrendim;eğer ki daha iyi olabil...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x