Alkol kızarma nefes darlığı çarpıntı

  • hocam merhaba benim sorunum 10 yıldır haftada veya iki günde bir 3 ve4 bira içen bi insanım fakat artık içemiyorum bir yudum bira içsem hemen kızarıyorum çarpıntı nefes darlığı gözlerim kıpkırmızı canavar gibi oluyorum nabız dakikada 170 olmuşdu acile gitmişdim beni çok aşırı etkiliyo bu durum ama iki ay içmesem iki ay sora içsem ozaman kızarmıyorum yani 3 bira içmem için iki ay ara vermem gerekiyo benim ne yapmam lazım bu durum neden olur yoksa acaba bilmediğim bi rahatsızlığımmı var kanser falan yoksa bumu tetikliyo.lütfen bana bi yardımcı olun bi yol gösterin teşekkürler.

  • Doktor Cevabı:

    Sayın soru sahibi, öncelikle yardım isteğinizin amacını açıkça belirtmediğinizi hatırlatmak isterim... alkol kullanımı sonrası geliştiğini düşündüğünüz alerjik (!) durumunuzun açıklanmasını ve mümkünse bunu engelleyecek bir yöntem mi; yoksa alkol alımının tetiklediği düşündüğünüz başka önemli bir rahatsızlığınızın olup olmadığını mı öğrenmek istiyorsunuz net anlayamadım. her durumda alkol alımınız ile ilgili kontrollerinizin (karaciğer, sindirim sistemi, vitamin düzeyleri vb), yaşadığınız çarpıntı ataklarının (kalple veya kalp dışı etkilerle), alkole karşı daha önce görülmediğini ifade ettiğiniz tahammülsüzlüğünüzün araştırılması uygun olacaktır...

    tarihinde cevapladı.

Niğde Dahiliye uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 3 / Oy veren : 2 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Alerji ilaçları ve kulakta ses

    Hocam merhaba. 9 yaşında oğlum var bir kaç yıldır özellikle yaz aylarında vücudunda kabarmalar oldu. alerji testi yaptırdık toz, çim,küf ,kediye alerjisi olduğunu söyledi dr bey. bize zespira, deloday,nazoster verdi. dr a götürdüğüm de herhangi birşeyi yoktu kabarıklık kızarıklık gibi. bazen sinek...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hülya Ercan Sarıçoban

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gögüs kafesimin altında titreme ve patırtı oluyor

    Mrb hocam lütfen yardım edin gitmedigim yer kalmadı kardiyoloji dahiliye gastroenteroloji psikiyatri hepsine gittim sadece gastrit cıktı mide aşırı şişkin bi lokm bişey yesem beni mahfediyor ve verdikleri ilacın hiç bi faydasını görmedim en büyük rahatsızlıgım gögüs kafesinin altında sürekli bi ti...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alerji asisi

    Hocam alerji asisi hakkında bilgi alabilir miyim ?üniversiteye geldi mi bu aşi?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sırta vuran akciğer ağrısı

    Merhaba hocam 21 yaşındayım kısa bir süre önce allerjik dispne olduğumu söyledi doktorum.bununla ilgill ilaç ve kortizollu bir sprey verdi.şu an kullanıyorum ancak 2 gündür yaklaşık 10 dakikada bir hafif bir ağrı geliyor ,tam ciğerlerimin arasından sırtıma.çok noktasal ve kısa süreli.tam kapanmada...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alerjik mi ?

    Merhabalar 22 yaşındayım yüzündeki sivlce izleri için krem vermişti doktorum medicasol adında yüzüme sürüyorum az çok etkisi oldu fakat sebepsiz yere vucumda kırmızı baloncuk ve noktolar halinde siddetli kaşıntı ve kasidikca yanma hissi oluyor ama yüzüm hariç özellikle bacak kol ve diğer her yerleri...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Özbilir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akciger nodulu

    Hocam iyi geceler bt sonucumu yorumlarmisiniz cok endiseliyim simdiden tesekkur ederim... teknik:kontrast madde verilmeden toraksa yönelik volümetrik aksial kesitler alinmistir. mediastinal ana vasküler yapilarin kalibrasyonu normal sınırlardadir. mediastinal alanda patolojik boyut artisi göster...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kulakta basınç hissi

    Merhaba hocam yaklaşık 1.5 aydır sağ kulağımda basınç ve hafif duyma kaybı nedeniyle kbb doktoruna göründüm. doktor benden temporal kemik bt, kan tahlili ve işitme testi istedi. kan tahlili sonuçlarının normal olduğunu, tomografi raporuna göre alerjim olduğunu, tomografi görüntülerine göre ise devia...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Erdal Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göz kapaklarinda egzama

    Merhabalar, annemin üst göz kapaklarında kaşıntılı,kızarık lezyonlar var. dermatolog ve göz doktoru tarafından egzama tanısı konup tedavi olarak terramycin ve cortimysin kullandı, belirtiler geçtikten sonra ilaçları bıraktı, hastalık eski haline geri döndü, iki aydır bu bir döngü haline gelmiş durum...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyuz kaşıntısı

    Hocam merhaba... uyuz tedavisindeyim kwellada şampuanı bir kez ıslak saçta ve vücudumda 15 dak bekletip duruladım üstüne sadece şampuan yaptım bir kez de kuru saçta aynı şekilde yaptım üstüne şampuan yaptım... böyle 3 kez yaptım sonra kaşınmayan kafam deli gibi kaşınmaya başladı bişey yürüyor hissi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Osman Şener

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Covid aşı trombositoz

    Sn hocam esansiyel trombositoz hastalığım var wbc bazen yüksek işim nedeniyle covid aşısı olmam gerekiyor tek seçenek biontech olabilir miyim pıhtı atma gibi bir komplikasyon olur mu

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Osman Şener

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kardiyak mr cekimi

    Hocam kolay gelsin...34 yaş bay...hocam 3 yıl önceki bi holterimde 7 atimlik nsvt atağı görüldü sonra ki 8 holter eko efor ekg normal...bazi hocalar önemsemedi bazılarıysa kardiyak mr eps önerdi ek atimlarim ara ara bazen sıklaşmakla beraber devam ediyor şimdiye kadar şükür ciddi semptom yaşamadım.....

    Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Ali Özeren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kardiyak mr cekimi

    Mustafa hocam kolay gelsin...34 yaş bay...hocam 3 yıl önceki bi holterimde 7 atimlik nsvt atağı görüldü sonra ki 8 holter eko efor ekg normal...bazi hocalar önemsemedi bazılarıysa kardiyak mr eps önerdi ek atimlarim ara ara bazen sıklaşmakla beraber devam ediyor şimdiye kadar şükür ciddi semptom yaş...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tekrarlayan zatürre enfeksiyonları

    Hocam selamlar. 24 yaşındayım. 8 ay önce atipik zatürre geçirdim. "sağ akciğer üst lobda yaygın tomurcuklanan ağaç nodülü şeklinde buzlu cam dansiteleri atipik pnömoni ile uyumludur.". 6 ay önce covid geçirdim. pcr + çıktı. o zaman da "sağ akciğer orta lob lateral segmentte minimal fokal buzlu cam...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alerji-balgam-öksuruk-terleme

    Alerji ilaçları düzeni neye göre ayarlanmali sureklimi kullanılmalı

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Emin Özkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akciğer embolisi

    Merhaba. babam 1 ay önce covid oldu. orta siddette zatürre oldu ve evde kortizon ilaç tedavisine başlandı. d dimer 1,40 seviyesinde. tomografide ise distal segmenter ve intraparankimal dallarda yeterli lümen içi opak dolumu izlenememistir. pte? yaziyor. bu nedemek? akcigerlerde pihti mi mevcut? te...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x