Alerjik burun eti buyumesi ve sinüzit

  • Merhaba! Benim uc yil kadardir ev akarlarina karsi rinit alerjim bulunuyor ama bu okadar fazla ki heryerde gunluk yasamimi cok etkiliyor daha sonra baska bir doktora gittigimde ise direk sinüzit lerin heryeri kaplamis ve burun etin var ondan dolayi oluyor dedi kemik egriliginde var kesin ameliyat dedi ilaclari kullandigim surece biraz daha iyi ama saatini bile gecirdigim an hayatim felc oluyor hapşırmak tan kalbim durucak gibi oluyor

  • Doktor Cevabı:
    Op. Dr. İlhan Gebizli

    Merhaba verdiğiniz, bilgiler doğrultusunda allerjik rinit zemininde gelişmiş, sinüzit tanımlanıyor.hazırlayıcı faktörler varsa , ameliyat ile ortadan kaldırmanın yararları olabilir.geçmiş olsun.??‍♂️


Antalya Kulak Burun Boğaz uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • 1 senedir gecmıyen burun tıkanıklığı

    Hocam merhabalar 27 yasındayım son 1 senedır burun tıkanıklıgım var 26 senedir hıc olmamıstı 1 senedır hergunde var zor nefes alıyorum bt sinüs sonucum bu sekılde. septum nazi poseidor sağa deviyedir nazal septum poseidorda supur formasyonu ızlendı bilateral maksiller sinüste retansiyon kisti izlen...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Hakan Cıncık

    Prof. Dr. Hakan Cıncık

    Bir kbb doktoruna gitmelisin bt sonucunu okuyarak karar verilmez, bt doktor görecek ve senide muayene edecek sonucuna göre karar verilecek, ilaç tedavisi de düşünülebilir. geçmiş olsun.

  • Nefes almada zorluk ve burun şekil bozukluğu

    Sayın hocam, size ulaşmak üzere cep numaranızı alabilir miyim lütfen ? cevap olarak yazdığınızda site tarafından sansüre giriyor ve son birkaç hanesi görünmüyor. lütfen numaranızı aralarda boşluk bırakarak yazınız. burun estetik ameliyatı ile ilgileniyorum ve acilen sizinle irtibata geçmem lazım. ge...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ümit Naci Karaçal

    Prof. Dr. Ümit Naci Karaçal

    5 3 3 4 1 7 4 9 7 7

  • Ergenlikte burun

    Merhaba.15 yaşındayım burnumdan memnunum ancak her özelligim babama benzemekte ve burnumun da babama benzemesinden biraz endişeleniyorum burun 15 yaşından sonra ciddi şekilde degişir mi ?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Hayriye Karabulut

    Doç. Dr. Hayriye Karabulut

    15 yaşından sonra önemli bir travma geçirmezsen pek bir şekil değişikliği olmaz. ayrıca burun kıkırdağı yapısında daha çok anne genetiği etkilidir. sağlıklı günler dilerim.



  • Çocuklarda çene bozukluğu

    Merhaba, oğlum 13 yaşında ve alt çene önde. bu yaşa kadar süt dişlerinin hepsi yenilensin öyle tedavi başlar dendiği için bekledik. bu konuda bir tedavi çözüm olur mu cerrahi müdahale mi gerekir? zor bir süreç midir? tedavi için geç kaldık mı?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Dt. Murat Selek

    Uzm. Dr. Dt. Murat Selek

    Merhaba nilay hanım. çene bozukluklarının tedavisinde yaş önemlidir. çocuklarda biyolojik yaşa göre tedavi planlansa da iskeletsel yaş bazen daha önde gitmektedir. bu yüzden yakın bir zamanda bir ortodonti uzmanına muayene olmanızı tavsiye ederim.

  • Burnumdaki şişliğin geçmesi için cerrahi müdahale şart mı

    Merhaba ben 18 yasindayim 2 yıldır burun kemigime elimle bastirip ugrasiyodum tamamen kisisel kuruntularimdan dolayi burnum dumduzdu onceden ama ugrastikca kemigin orta kısmı sisti yandan bakinca egri duruyo cok moralimi bozuyo bu durum buz bastim o da etki etmedi iyice sisti ne yapmaliyim kırık fal...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Selma Denktaş Kuduban

    Op. Dr. Selma Denktaş Kuduban

    Merhaba burnunuzu görmeden yorum yapmak doğru olmaz plastik tampon kullanılabilir fakat tampon çıkarılırken canınız yanmaz detaylı bilgi ve randevu için 0 442 234 **** arayınız

  • Varikosel şüphesi ve duruş bozukluğu

    Hocam bugün varikosel şüphesiyle üroloji doktoruna gittim. elle teşhisde varikosele rastlanmadı. skrotal renkli doppler ultrasonografi incelenmesi yapıldı ve şöyle yazıyor : her iki testis ve epididim boyut, parankim eko ve eko paternleri normaldir. her iki tarafda testikülo epididimal duruş bozuklu...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nizamettin Kılıç

    Prof. Dr. Nizamettin Kılıç

    Sorun oluşturacağı kanısında değilim.



  • Burunda şekil bozukluğu

    Merhaba hocam burnumda biraz şekil bozukluğu mevcut. muayene olmak için ne zaman yanınıza gelebilirim? bilgi verirseniz memnun olurum teşekkürler...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Erol Keleş

    Prof. Dr. Erol Keleş

    Çarşamba sabah gelebilirsiniz

  • Burun kemiği

    İyi günler doktor bey. yaklaşık 4 sene kemik gözlük kullandım. burnumun eskiden düzgün olduğunu düşünüyorum. şimdi ise kemik var gibi. kemik gozlük burun kemiği yapar mı.

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Muhammet Mustafa Ercan

    Op. Dr. Muhammet Mustafa Ercan

    Merhabalar, sanmıyorum kemiğin şeklini değiştirecek kadar gözlük baskı yapsa gözlüğü takamazsınız, rahatsız ederdi. burun şekil bozukluklarının en sık sebebi, burun gelişmesindeki en önemli faktörlerden biri olan ergenliktir. ergenlik zamanında burun şekil degiştirebilir. bir diğer nedenide gelişme... Cevabı gör

  • Burun travmasi ve şişlik

    Hocam size iki tane sorum olacak ilk sorum şu 1 sene önce burnuma bir darbe aldım kemer bölgesi şişti darbeden hemen sonra kulak burun boğaz doktoruna gittim röntgen çekti eliyle yokladı kırık çıkık çatlak yok dedim ödem oluşmuş dedi biraz geç geçer sabırlı ol dedi bana şu an şişliklerin yüzde sekse...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Aylin Bilgin Karabulut

    Prof. Dr. Aylin Bilgin Karabulut

    Merhaba , şişlik şimdiye kadar inmiş olmalı, bunun için herhangi bir ilaç yok, eğrilik ve şekil bozukluğunu düzeltmek için ameliyat olabilirsiniz



  • Nefes problemi

    Hocam 17 yasında erkeğim burnumdan nefes alamıyorum ve burnumda baya büyük ve hacimli tedavi nedir siz yapıyormusunuz

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Necati Enver

    Op. Dr. Necati Enver

    Merhaba geçmiş olsun, tedavi ameliyattır. burun şekil bozukluğu ile birlikte olunca rinoplasti ameliyatını öneriyoruz hastalarımıza. erkeklerde 18 yaşını beklemek daha uygun olacaktır.

  • Göz kapagında lezyon kitle iyi huylu tümör teşhisi.

    Göz kapagında lezyon kitle iyi huylu tümör teşhisi. merhabalar hocam, sağ göz kapağımda çocukluğumda geçirdiğim bir kazadan dolayı şuan boyutu 9mm ulaşmış bir kitle var. rengi siyah önceleri ağrı yoktu fakat şuan gözümde ağrı yapıyor ve uyuşma var.bu kitle tam kirpiklerimin çıktığı noktada ve yı...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Murat Tunç

    Prof. Dr. Murat Tunç

    Bu boyuttaki bir lezyonu şekil bozukluğu olmadan biz düzeltebiliyoruz. tümörü alır dokuyu estetik dikişle kapatıyoruz. iz bile kalmaz. saygılarımla.

  • Çene yüz dudak şekil bozuklukları yumuşak dokular

    Hocam iyi günler merhaba benim problemim yumuşak dudak ve çeneyle ilgili dudaklarım birbirine yapisiyo sert değil çeneyle yanaklarlada birleşimi yumuşak esnek derim var misal insanlar dudaklarını ağzını açıp kapamada rahatlıkla kullanabiliyor dudakları sert dudak mimiklerini yapıyor yüzleri rahat fa...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Dt. Bülent Baydaş

    Prof. Dr. Dt. Bülent Baydaş

    Muayene olmanız kas tonusunu yani kaslarınız gerginliğini belirlemek bunların dişlerinizle ilgisine bakmak gerekli. fizyoterapiden faydalanabilirsiniz



  • Buruna darbe

    Slm hocam burnuma çocuğum çok sert kafasını çarptı çok ses çıkardı ama hiç kanamadı. acile gittim hafta sonu diye film çekti sağ yan kıkırdakta çatlama var dedi burun üst kemikte köprüde bişey yok dedi bişey yapmadılar geldim ne yapmalıyım bir sıkıntı olurmu şekil bozukluğu. nasıl bir yol takip edey...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İsmail Külahlı

    Prof. Dr. İsmail Külahlı

    Merhaba burun çarpmalarında vurmalarında kırıklarında şekil bozukluğu yoksa burun içi açıklık bozulmamışsa hiçbir şey yapmak gerekmez geçmiş olsun

  • Kulakta rüzgar sesi

    Merhabalar, benim çok uzun zamandır sürmekte olan bir kulak çınlamam var (yaklaşık 1 sene). sol kulağımda sanki rüzgar sesi gibi sesler işitiyorum. bir zil sesinden ziyade bir bilgisayar fanı sesini andırıyor. özellikle kulaklarımı kapatan ve dışarıdan ses almayan bir kulaklığı taktığım zaman her ye...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Yavuz Selim Yıldırım

    Doç. Dr. Yavuz Selim Yıldırım

    Merhaba deniz muhtemelen östaki borusundaki açıklık neden oluyordur veya 3. pencere sendromu olabilir ileri tetkik ve muayene etmem lazım selamlar

  • Denge bozukluğu

    İyi günler hocam, bende yaklaşık 1 yıldır geçmeyen baş dönmesi ve denge bozukluğu var. nörolojiye de gittim, kulak burun boğaza da gittim, baş dönmesi için bir hap verdiler. devamlı kullanıyorum ama hiç işe yaramıyor, hap içmeyi bıraksam da baş dönmem devam ediyor. manevra yöntemi ile tedavi diye bi...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    Baş dönmesi olan hastalarımızın tamamına baş dönmesi egzersizleri veriyoruz.bu manevraları önce kendimiz yapıyoruz daha sonra hastalara kendileri evde devam etmelerini öneriyoruz . bu sayede ilaçlardan çok rahat bir şekilde kısa zamanda kurtuluyorlar diğer türlü tam olarak bir iyileşme çok geç oluyo... Cevabı gör






.
x