Akne ve gözenek

  • yağlı sivilceli bir cilde sahibim burnumdaki ve yanaklarımdaki gözeneklerden çok rahat rahatsızım tamamen gözeneklerin kaybolması mümkün mü

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba , öncelikle bu geç cevabım için kusura bakmayın lütfen . akne , akne izleri ve gözenek tedavileri benim özellikle ilgilendiğim ve çok başarılı sonuçlar aldığım bir konu.ben akne, izleri ve gözenekler için özel bir tedavi uyguluyorum. önce cildi temizliyoruz, yani bir cilt bakımı yapıyoruz.ardından tüm yüze peeling uyguluyoruz, ve altın iğne radyofrekans lazer bazen de fraksiyonel lazer uyguluyorum ve gerçekten çok başarılı sonuçlar alıyoruz. bu işlem aynı zamanda tüm yüz dokunuzu değiştiren gençleştiren sıkılaştıran bir yöntemdir. sizde gelmek isterseniz klinik telefon ve adres bilgileri web sitemde mevcut.size de yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.görüşmek üzere.sevgiler.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Durumex krem

    Merhaba. doktorum bana imex krem verdi fakat eczacı durumex krem verdi. i̇kisi de aynı mıdır acaba?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fatma Erden

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roacutane sonrası sivilce problemi

    Merhabalar. ben 8 ay roacutane kullndım. fakat daha bitireli 1 sene bile olmadan tekrar sivilce çıkmaya başladı eskisi gibi iltihaplı bi şekilde. tekrar kullanmak istemiyorum, ne yapmalıyım. kök hücre yada prp tedavisi iyi gelir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yüzde yanma hissi

    Teşekkür ederim hocam cevabınız için saygılar

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fatma Erden

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Clindoxyll

    Merhaba, ben bir hafta önce sabahları nadixa akşamları ise uyumadan önce clindoxyl'i kullanmaya başladm ama üçüncü gün clindoxyl'i yüzüme sürdüğümde yüzüm kıpkırmızı oldu ve yanmaya başladı direk yıkadım zaten iki saat kadar geçmedi yanması yüzüm karardı kabuk değiştiriyor iki gün ara verdikten sonr...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sivilce izleri

    Merhabalar hocam benim yüzümde çok fazla olnasada sivilceler ve izleri mevcut ve ben sadece bugüne kadar krem tefavisi kullandım ama hiçbiri fayda etmedi hatta yan etki bile yaptı ve ben artık kesin olarak kurtulmak istiyorum yüzüüme sabunda n başka bişwy kullanamıyorum ne önerirsiniz bana

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Özbilir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Azelderm krem

    Merhaba hocam azelderm krem kullaniorum ancak yuzume lazer yapicam zarari olurmu lazer yapmamin ara vermem gerekirmi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Zoretanin-arveles

    Merhaba hocam. pazartesi günü itibariyle sizinle zoretanin tedavisine başladık. şu an yoğun regl ağrımdan dolayı arveles içmek istiyorum. icmemde bir sakınca var mı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Özbilir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yüzde yanma hissi

    Fatma hocam merhaba benim birden dudaklarımin üstünde ve altında çevresi olmak üzere yanma hissi başladı yarım saat kadar sürdü bugün ise aynı bölgede ve yanak üstüne doğru çok az şiddetli yanma hissi devam ediyor ama görüntü olarak olumsuz bir görüntü yok bunun sebebi ne olabilir hocam nemlendirici...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fatma Erden

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kimyasal tahriş

    Hocam,size daha önce yazmıştım.sizin de tavsiyenizle tekrar şehrimde bir dermatoloğa göründüm. su hariç hiçbir şeyle temas ettirmemem gerektiğini söyledi.alerjik kontakt dermatit ve akne vulgaris teşhisi koydu. bir ay kadar sadece su ile temas ettirdiğim cildim yağlı olmasına rağmen yanak bölgem pu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kıymet Baz İnan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Aknetrent ve kaşıntı

    Aknetrent kullanıyorum ve daha 6. günümdeyim. 5. günde boyun ve kolumda kaşıntı oldu, 6. günümde bileğimde herhangi bi kabarcık vs olmamasına rağmen arada kaşıntı oluyor. ne yapmalıyım?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emine Dilek Bahçekapılı Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roaccutane

    Hocam merhabalar 2.kez roaccutane kullanabilir miyim sakıncası olurmu şimdiden ilginiz için teşekkürler hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şirin Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Folik asit

    Merhaba folik asit takviyesi akneye sebep olur mu? olursa ne yapmak gerekir?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Zoretanin mikro doz

    Hocam merhaba 25 yaşındayım, 2.5 yıl önce artan sivilcelerim yüzünden zoretanin tedavisine basladım 4 ay kullandım inanılmaz etkisinide gördüm bıraktım. i̇ltihaplı büyük sivilcelerim hiç bi olmadı ama beyaz nokta kabarcık seklinde kızarıklar sonucu cilt sorunları yaşadım ve zoretaninden 2 sene sonra...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fatma Erden

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Folikülit ler

    Meb hocam vücudumda özellikle boyun ömür göğüs bölgesi sırt bölgeler kızarıklıklar var yaklaşık 4 aydır. i̇ki cildiye bir dahiliye gittim doktor folikülit dedi. kremler antibiyotik haplar losyon sampuanlar hiç biri fayda etmedi. dahiliye kan testleri normal dedi. cildiyede ilaçlar fayda etmiyor. ömü...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berkant Oman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sivilceler

    Öncelikle merhaba hocam . ben iki aydır aknetrent tedavisi görüyorum . i̇lk ay 20 mg ikinci ay 30 mg kullanıyorum fakat 47 günümde kalçamda sivilceler oluştu ve göğsümde , midemde ağrı hissettim sizce bu normalmidir ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berkant Oman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x