Ağrı tedavisi

  • Merhaba Yaklaşık beş yıl önce 4-5 ve 5-s1 seviyelerinden ameliyat oldum şuan ağrılarım var cerrahi yapılabilirde dendi beklenmelide dendi Malumunuz ameliyat olan disk ve civarında yapışıklık ve nepde dokular olduğu bununda ağrılaı artırdığı söylendi buna dönük tedaviniz varmıdır Birde her iki ayak ikinc parmaklarda yaklaşık bir yıldır freirberg hastalıgı bu konuda uygulayacagunız bir tedavi mevcutmudur Tşk ederim

  • Doktor Cevabı:

    Başarısız bel cerrahisi sendromu sizin de tarif ettiğiniz şekilde bel fıtığı nedeniyle cerrahi müdahale yapılan, ancak ameliyattan sonra yakınmalarında düzelme olmayan veya yeni ağrılar ortaya çıkan hastaları tanımlamak için kullanılır. başarısız bel cerrahisi sendromu tedavisi zor bir durumdur. ancak bu zorluk imkansızlık anlamına gelmez. her hasta için, ağrının kaynağı dikkatli bir değerlendirme ile belirlenip, doğru tedavi yaklaşımı gerektirir. bu bağlamda, etkin tedavi yönteminin belirlenmesi için alanında uzman bir doktor tarafından ön bir muayene yapılması önem arz etmektedir. başarısız bel sendromunun tedavisinde epidural enjeksiyonlar yararlı olabilir. ayrıca eğer varsa, operasyon yerinde sinir çevresinde oluşmuş olan ve sinire baskı uygulayarak şikayetlere yol açan yapışıklıkların eritilmesi amacıyla epiduroskopi işlemi uygulanabilir. bir başka tedavi yaklaşımı da etkilenen sinire radyofrekans yöntemi uygulanarak ağrının bloke edilmesinin sağlanmasıdır. tamamlayıcı tıp alanında ozonterapi, proloterapi, cgf ve nöralterapi ağrının kontrol altına alınmasında fayda sağlayabilmektedir. bunların yetersiz kaldığı durumlarda eğer fıtık nüksü, sinir çıkışı veya omurilik kanalı daralması, vida kırığı ve mekanik dengesizlik gibi nedenler var ise yeniden cerrahi müdahaleler gerekebilir. genellikle ergenlik döneminde tek ayakta görülen freiberg hastalığının sebebi kesin olarak bilinmemekle beraber, tekrarlayan travmalar ve kilo artışının bu hastalığa neden olduğu düşünülür. cerrahi dışında genellikle istirahat ve tabanlık kullanımı önerilebilir. tamamlayıcı tıp açısından ise ozon, proloterapi, cgf, sülük tedavilerinden fayda görülebilir.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Geleneksel Tıp Uzmanı uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Ağrı,kaygı

    Hocam hangi ilacı önerirsiniz ? duxet dediğim gibi yan etki yaptı,efexor de çok ağır diye biliyorum.laroxyl de antikolinerjik yan etkiler yapıyor…hocam bu durumdan kurtulabilirim değil mi ?i̇nternette tedavisi olmadığı yazıyor bazı sitelerde..daha da moralim bozuluyor.düzelebilecek bir şey değil mi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Damarda patlama

    Doktor bey merhaba, 1 hafta önce kan bağışlamak için damar yolu açılırken kolumdaki damarın patladığını söyledi hemşire hanım, damar o an biraz şişti ve iğneyi geri çektiler ve kan veremedim. sonrasında ağrı, şişlik, enfeksiyon tarzı bir şey olmadı fakat yaklaşık 6-7 cm çapında morarma var hala, git...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Afksendiyos Kalangos

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyun ağrıları ve hareket zorluğu mr tetkiki

    Cevabınız için çok teşekkür ederim iyi çalışmalar. hem fiziğe devam edicem hem bundan sonra daha dikkat edicem boynuma inşaallah geriler...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Çakaloz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hamilelik belirtileri

    Adetimden 13 gün geçit hala adet olmadım kasık ağrılarim var adet olucakmis gibi ama olmuyorum adet gününden 3 gün geçince kan testi yaptım bişey yok sonra 10 gün geçince evde idarar testi yaptım gene bişey yok ve şuan 13 geçmiş hala olmadım ama sancılarım var hamile olma olasılığı var mı

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kanal tedavisi

    Benim dişimde hassasiyet vardı bide bide diş etime dokununca ağrı yapıyodu ve çiğnerkende ağrı yapıyodu hekime gösterdim kanal tedavisi yada çekim dedi kanal tedavisi yapılmaya başladı kanal tedavisi yapılırken ağrı hissettim 1 seansa bitmedi hekim geçici dolgu ile kapattı şimdi ağrı falan hissetmiy...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Dt. Berdan Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çene eklemi agrı

    Merhaba, bir kac senedir cenemde de ağrı var ve sesler geliyor. çok şiddetli oluyor seri konusurken ağrı saplanıyor. gece plağı kullanıyorum. gitmedigim hastane kalmadı. mr çekindim geçen yıl.sonuç şöyle;. temporomandibuler eklemler mrteknik: ağız açık ve kapalı pozisyonlarda çok düzlemli, çok sekan...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dt. Doğan Öz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Als’den çok korkuyorum lütfen yardım edin daha 16 yaşındayım

    Merhaba ben 16 yaşında bir kızım, bana 2020 yılında anksiyete bozukluğu teşhisi konuldu. yaklaşık 3 gündür çok sık kas seğirmesi yaşıyorum ve bu beni çok korkutuyor. her şey çarşamba günü voleybol antremanımdan sonra başladı. eve geldim ve ödevlerimi yaptıktan sonra uyumaya gittim. uzanırken uyku il...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik akıntı

    Hocam merhaba 7 haftalık gebeyim sarı renkte akıntı var biraz bu normalmidir ağrı kaşıntı şikayetim yok .gebe kalmadan 40 gün önce vajinal kültürde e.coli çıkmıştı ve antibiyotik tedavisi görmüştüm (suprax400 mg +piyeloseptyl 150 mg 30 kapsul) bir bağlantısı olabilirmi akıntı ile ilgili yoksa gebeli...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mehmet Fırat Mutlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • El başparmak ağrıları ve romatizma

    Murat hocam merhaba.33 yaşındayım tanımlanmamış bağ doku hastasıyım,plaquenil (200 mg) ve metoart (15 mg) kullanıyorum.hocam el parmak eklemlerimde ve el bileklerimde ağrı mevcut,ama bir şekilde ağrımayan yerlerden destek alarak işlerimi halledebiliyordum.sorunum iki el başparmağımda (parmaktaki her...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Çakaloz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gonartroz tedavisi

    Merhabalar sorum annem hakkında 62 yaşında her iki dizde gonartroz var sol diz 2. derece sağ diz 3. derece ortopedi uzmanı sağ dizi için ameliyat önerdi ve sol dizine iğne yaptı sol dizi bir nebze rahatladı. annem ameliyat konusunda çok ılımlı değil. bende fizik tedavi uzmanına götürdüm ftr uzmanı d...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İrfan Koca

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Epileptik ilaç hk.

    Hocam merhaba, babam epilepsi tedavisi için keppra adlı ilacı 500mg*2 şeklinde kullanıyor. keppra kullanırken uzak durması gereken yiyecekler var mıdır? ayrıca aynı anda alınamayacak ilaçlar nedir? örneğin soğuk algınlığı için bir ilaç içmesinde ya da ağrı kesiciler sıkıntı yaratır mı? teşekk...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fethi İdiman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyun ağrıları ve hareket zorluğu mr tetkiki

    Merhaba dr. bey 10 gündür çok ciddi ağrı ve acı çekiyorum mr ım az önce çıktı durumumum ciddiyeti nedir? bu sabah vakum ve ısı ile fizik tedaviye başladım. mr için doktorumla görüşmem için birkaç gün beklemem gerekiyor bu sürede beni aydınlatır mısınız lütfen. servi̇kal spi̇nal mr tetki̇ki̇ t...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Çakaloz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Baş dönmesi

    Hocam merhaba bende 4 gündür başımın üst kısmında sadece ayağa kalktığımda olan bir ağrı var. buna baş dönmesi de eşlik ediyor ama yatarken hiçbir sorunum yok uykuda uzanırken vs ancak ayakta ya da otururken bunları yaşıyorum. midemde hazımsızlık da çekiyorum aynı zamanda. sizce ne olabilir?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fethi İdiman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • El yaralanması

    Merhabalar hocam baş parmağıma yakın üzerine cam düştü yaklaşık 4 ay geçmesine rağmen hala uyuşukluk ve kesilen yere bir şey deydiğinde veya bir iş yaptığımda baş parmağımda eliktiriklenme ve kesilen yerde inanılmaz ağrı oluyor hocam acaba hasar ne olabilir veya tedavisi mümkünmü hocam ??

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alper Gökçe

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaçlı emar

    Merhaba, 27 yaşındayım, uzun zamandır hergün olmasada mide şişkinlik bağırsak ağrı dışkılama değişikliğim var. gastroenteroloji doktorlarına çok gittim, kolonoskopi hariç her testi yaptılar,gaita testlerimde normal çıktığı için psikolojik sorunlarım da olduğu için kolonoskopi önermediler. doktorum e...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Muammer Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x