Ağlama krizi

  • Ağlama krizi

    2 yaşında kızım var istediği olmayınca ağlama krizini giriyor.sesi kesiliyor gözleri dönüyor.bu halini bize karşı kullanıyor.bi ara ilgilenmemeyi denedim iyice fena oldu kafasını yerlere vurdu ilgi çekmeye çalıştı.yani yine o kazandı ama bu durumdan çok rahatsızım yardım ederseniz sevinirim

    Doktor Cevabı:
     Hesna Gül

    Dr. Hesna Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağlama krizi

    Merhaba çok üzüldüğümde yada korktuğumda kendimi tutamayıp ağlamaya başlıyorum. ağlarken nefes alamıyorum. tıkanıyorum.hızlı hızlı nefes alma çabasında oluyorum. kalbim hızlı atmaya başlıyor. bu durum en az 1 saat sürebiliyor. kendime hakim olamıyorum. çevremdekiler beni rahatlatmaya çalışsada o an...

    Doktor Cevabı:
     Hasan Kul

    Uzm. Psk. Hasan Kul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağlama krizi

    Merhaba çok üzüldüğümde yada korktuğumda kendimi tutamayıp ağlamaya başlıyorum. ağlarken nefes alamıyorum. tıkanıyorum.hızlı hızlı nefes alma çabasında oluyorum. kalbim hızlı atmaya başlıyor. bu durum en az 1 saat sürebiliyor. kendime hakim olamıyorum. çevremdekiler beni rahatlatmaya çalışsada o an...

    Doktor Cevabı:
     Emel Ergün

    Uzm. Psk. Emel Ergün

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağlama krizi

    Merhaba hocam benim 42 günlük bir kızım var ve çok ağlıyor ağlamaktan kilitleniyor ve biz de çok korkuyoruz sarılığı vardı şuan gecti uyku halinde ellerini ve ayaklarını sürekli kasıyor sebebi nedir acaba ?

    Doktor Cevabı:
     Mevlit Korkmaz

    Prof. Dr. Mevlit Korkmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağlama krizi

    Hocam benim oğlum 21 aylık ağlarken tıkanıyor yüzüne ufluyoruz ve boğazında çoğu zaman takilmalar oluyor boğuluyor krize neden oluyor ne zaman geçer bu durum

    Doktor Cevabı:
     Adnan Ayvaz

    Doç. Dr. Adnan Ayvaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağlama krizi

    Merhabalar bahar hanım kızım 18 gün sonra 2 yaşına girecek. ben haftanın 6 günü çalışıyorum ve kızıma annem bakıyor. kızım çok rahatlıkla cümle kurabilip derdini anlatabiliyor. hatta yabancı şarkılar bile ezberliyor. fakat derdini anlatmak yerine saatlerce aglama krizlerine giriyor. önceleri akşama...

    Doktor Cevabı:
     Bahar Erden

    Uzm. Pedagog Bahar Erden

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağlama krizi

    Merhaba doktor hanım 35 aylık kızım var. yavrum 1 aydır herhangi bir şeyde huylanıp uzun süre ağlayabiliyor hatta krize giriyor ilk zamanlar daha ılımlıydık ama artık ne yapsak ağladığı süre zarfında sakinleştiremiyoruz. 3 yaş döneminin özelliği dedik ama içimiz rahat değil.22 aylık kardeşi var bu...

    Doktor Cevabı:
     Nilay Teymur

    Çocuk Gelişim Uzmanı Nilay Teymur

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aglama krizi

    Nisanda 4yasina giricek bi oğlum var çok aşırı ağlıyo ağlamaktan ya uyuya kaliyo yada kusuyo ama bağırarak ağlıyo 1 senedir risperdal surup verdiler sabah akşam 0.5 kullanıyoruz hiç bi ilerleme yok aksine daha kotu oldu ağlamaları kriz şeklinde oluyo hiç biseylede ikan edemiyoruz ve sebebsiz ağlıyo...

    Doktor Cevabı:
     Seher AKBAŞ

    Prof. Dr. Seher AKBAŞ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağlama krizi

    Merhaba bahar hanım benim 2.5 yaşında oglum var ilk çocuğum aşırı sinirli ağlama krizine giriyor bazen sakinleştirmekte çok zorlanıyorum.bu sinir krizi kendine ve bana zarar vermeye kadar gidiyor. bu sinir krizi sırasında bende nasıl davranacagimi sakinlestirecegimi bilemiyorum. ne yapmalıyım sizce...

    Doktor Cevabı:
     Bahar Atvar

    Uzm. Pedagog Bahar Atvar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


1/2 | Toplam 11 kayıt bulundu.
.
x