Ağır depresyon süreciyle gelişen alzheimer hastalığı

  • Merhaba Semih bey annem 53 yaşında ağır depresyonla birlikte alzheimer tanısı konuldu mr da ise serebral atrofi dendi ebixa kullanıyor bazen cümleleri birlestiremiyor sürekli ağlamaklı hiç bişey yapmak istemiyor ailesel sorunlarımız da var ve bu halledilemiyo normalde markete giderdi gecen firina gidiyo sonra evi bulamamis deliye döndük ne yapacağımı bilmiyorum bende hemsirelik okuyorum hocamın tavsiye üzerine bi doktorla görüştüm fakat ilaç dışında bişey yapılmıyo ailede alzheimer hastalığı yok bildiğim kadarıyla içli dışlı değiller akrabalarla hastalık daha da uzaklaştırdı annemin kuruntuları oluyo büyü yapıldı cüzdanım yok sürekli çanta cüzdan para aramalar inatçılik hatsafhada lütfen yardımcı olun

  • Doktor Cevabı:

    Annenizi bir an önce bir psikiyatri hocasına götürün, çok yarar göreceksiniz. saygılar.

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam pet ct sonucundada tani konuldu. Bi kac doktorda taniyi koydu sizin bakma sansiniz var mi?

  • Doktor Cevabı:

    Efendim, annenizin yürümesinde geçen seneye göre yani bir yıl içinde bir yavaşlama oldu mu ve altına çişini kaçırıyor mu?

    tarihinde cevapladı.
  • Hayir boyle bi durum yok. Fakat olaylari anlamiyo anne sunu al diyorum odak sorunu var neyi diyo bakiyo anlayamiyo. Kurmali esyalari mesela gosteriyorum bak buraya bu takiliyo diye anlamiyo On kere gostersemde anlayamiyo o farkli bisey yapiyo

  • Doktor Cevabı:

    Daha önce söylediğim gibi, bir psikiyatri hocasından yardım alın efendim...bol şanslar

    tarihinde cevapladı.

Ankara Beyin Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Yardım edin lütfen

    Şu an kendi tedavi işlemlerimi tamamlamaya çalışıyorum uygun en yakın zamanda getireceğim çok teşekkür ederim saygı bizden kıymetli hocam

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardım edin lütfen

    Sayın hocam çok teşekkür ederim cevaplamışsınız. annem spasmex 30 mg idrar kaçırmamak için uzun süredir kullanıyordu.son zaman halüsülasyon görmeye başladı , bu ilaçtan olabilir diye geriatri dr ilacı kesti.ama şimdi tutamıyor sık vc ye gidiyor çok değil azcık kaçırıyor, evet yürümesi yavaşladı.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardım edin lütfen

    Sayın hocam annem 82 yaşında.unutkalık başladı.ama el ayak yıkamayı unutmuyor.yarım saat tuvaletten yarım saat abdest almaktan çıkamıyor.hamam işletir gibi su faturası ödüyorum.gece uyumuyor. yemek zor yiyor, sürekli çeşme başında.yıllardır doktor doktor gezdik.pisikitatr,geriatri,nöroloji,bıktım...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Demans mı?

    Unutkanlık, panikleme, konuşma zorluğu ve nadiren halisünasyon gördüğü halde nöroloji ve psikiyatri muayeneleri normal çıkan 75 yaş üstü bir hasta geriatri 'ye getirebilirmiyiz?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hüseyin Doruk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Demans hastalığı

    Semih hocam merhabalar annem 76 yaşında 8 ay önce covid 19 atlattık.şehir hastanesin de 11 gün covid tedavisi gördükten sonra demans ı hızlı derecede ilerlemeye başladı.sol dizin de spacer var diz sabitlendi.demans a yapabileceğiniz bir şey varsa müsait bir zamanınızda size görünmek isteriz.i̇yi ça...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin damarlarında hasar

    Bilateral periventriküler özellikle her iki lateral ventrikül frontal hornu ve her iki lateral ventrikül temporal hornu kom�uluklar�na uzanan derin beyaz cevherde geni� t2a ve flair hiperintensiteleri izlendi. periventriküler lökaryozis nedeniyle hastan�n klinik korelasyonu ve yak�n takibi önerilir...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kudret Türeyen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Emar sonucu

    Merhabalar hocam annemin emar sonucu serebral ve serbraller atrofiye sekonder,bazal sistemler, vertikül oluşumlar ve hemisferik kortikal sulkusların derinlik ve genişliğinde artış mevcuttur. bilateral serebral hemisferde subkortikal alanlarda ve derin beyaz cevher ve iskemik-gliotik odaklar izlenmiş...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin kanamasi

    Hocam meraba babam 63 yaşında beyin kanamasi gecirdi ankara diskapida iki kez anju oldu ama damari acamadilar babam su an bilinci yerinde ama halsizlik yorgunluk cok oluyo bana yardimci olursaniz sevinirim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tedavisi var mı

    Yok yürüme normal altına çiş kaçırmıyor 66 yaşında unutkanlığında artma var

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tedavisi var mı

    Semih hocam merhaba kayınladime beyinde erime var dendi alzemir başlangıcı bunun için bir tedavi varmıdır bilgilendirirseniz sevinirim ona göre bir yol çizeriz

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mr sonucuma bakarmısınız

    Cevabınız için çok teşekkür ederim hocam. allah sizden razı olsun

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Nöropati agrı

    Hocam benim yüzümde t bölgemde alnımda burnumda ateşim yüksek ve yanıcı agrım var yanar şekilde ağrıyor 24 saat nöropati ilaçları kullandım hiç bir etki göstermedi şimdi yüz emgsi çekilmemi söylediler yüzümde emg ile hangi sinirim hasarlımı bulabilir miyim agrım ateşim geçer mi ?sütekli ateşim y...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kudret Türeyen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mr sonucuma bakarmısınız

    İyi günler hocam dil yanması şikayetiyle kbb ve diş doktoruna gittim bir şey çıkmadı hafif baş dönmesi ve sersemlik hisside vardı mr çektirdim sonucum bu ancak çalıştığım için doktora gidemiyorum baya tedirgin oldum yardımcı olur musunuz 25 yaşındayım serebral-serebellar ekstraaksiyel bos me...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin kanaması mi

    Merhaba hocam benim boynumun olduğu yer agriyor ve başımın ust kısımda brlli yerlerine zonklama giriyor gidiyor sonra beyin kanaması gecireblit miyim çok korkuyorum

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x