Adet görememe

  • Merhabalar hocam en son ocakta adet oldum fakat normalde ilk kanamamda çok olurdu giderek azalırdı ve düzenliydi ocaktaki adetimde ilk başta az son günlerde çok geldi ilk defa normalde adet olduğumda sancım olurdu öncesinde olmazdı bu sefer 3. Veya 4. Günü sancım oldu ama adet olmadım ve neredeyse o günden bugüne 12 ocaktan beri adet olmadım ara ara kasık ağrılarım oluyor karın şişliğim oluyor sık idrara çıkmam var gecikmenin 10. Günü gebelik testi yaptık hamile değilim zaten sürtünmeli bi ilişkiydi napmalıyım şuan yardımcı olurmusunuz ilk defa neredeyse 2 ay geçti son adetimin üstünden kanda tsh yüksek çıkmıştı 6 7 ay önce tsh yüksek çıkmıştı göstermemiştik aralıktada sivilceden dolayı hormonlara baktırmıştık ama bişey söylememişti yani şuan hormonlarda veya tiroidte bi sıkıntı olabilirmi artmış azalmış bozukluk olabilirmi olduysada stres kaynaklımı olmuştur neden olmuştur hiç bir adet belirtim yok ara ara kasık ağrım oluyor hafif karnım şiş normalde adet olunca olurdu şuan ama hiçbir belirtisi yok napmam lazım

  • Doktor Cevabı:

    Uzun ve fikir salatası mahiyetindeki yazınıza yorum yapmak olanaksız. onlarca nedenle adet gecikmeleri olur. önemli bir sağlık sorunudur. ayrıntılı araştırma ve tedavi gerektirir. daha çok bilgilenmek için blog.drkutaybiberoglu.com, ****, ****, doktorsitesi / facebook / instagram / youtube biberoglu linklerinde bulacağınız video ve makalelere (ci̇nselli̇k, subklinik hipotroidi, pcos) ulaşabilirsiniz.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Erken menopoz

    İyi günler, 33 yaşındayım, 2019 yılında total tiroidektomi ameliyatı geçirdim, patoloji sonucu 2mm papiller mikrokarsinoma çıktı, bu yüzden doktorum baskılamak için 125 mg euthyrox kullandırıyor, tsh değerim 0,03 çıkıyor. ameliyattan sonra ara ara adet düzensizlikleri yaşamaya başladım. en son kadın...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hormonlar belirtiler

    Kutay bey iyi günler. hamileliğin ilk belirtileri nelerdir? ne zaman ortaya çıkar? ella ertesi gün hapının içindeki ulipristal asetat hormon mudur? bunun bize etkileri nelerdir? hormon düzenimizin bozulduğunu nasıl anlayabiliriz. bu sorularıma cevap verirseniz çok sevinirim i̇yi çalışmalar.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ertesi gün hapıyla bozulan hormonlar nasıl düzelir? ne yapmak gerekir?

    Merhaba kutay bey, soruma başlamadan  önce şunu söylemek istiyorum. makalelerinizi ve soru yanıtlarınızı okumaya başladıktan sonra bilinçlendiğimi hissettim. i̇yiki varsınız. keşke daha önce karşılaşsaymışım yazılarınızla. bu yaşa kadar çoğu şeyi yanlış öğrenmişim kulaktan dolma bilgilerle. bu bilgi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Regl azalması

    Merhabalar , ben 24 yasındayım yaklasık 4/5 aydır regl 3/4 gun sürüyor sadece , eskiden 7/8 gun cok yogun olurdu smdi 3/4 gun azar azar oluyor ve bitiyior bu bir sorunmudur

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Ali Ceylan Erden

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebe kala birlirmiyim

    Merhaba hocam tıp 2 şeker hastalığım var glifor kullanıyorum adet düzensizliği var kadın doğuma kontorl oldum yumurtalıkların catoama sorunu var dedi bu ilaç ile hamile kalma ihtimali var mi

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Abdullah Çandar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İç durakla ilgili sorun

    Merhabalar hocam bir şey sormak istiyorum. iç dudaklarımdan sağ kısim sola bakarak dağınık bir şekilde bu beni psikolojik olarak mahvediyor. ayrıca adetim biteli 5 gün olmasına rağmen kahverengi kan gibi bir şey geliyor az miktarda az miktarda. zaten bu dağınık durması canımı kav aydır sıkarken bir...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarı

    Günaydın kutay hocam. rahatsız ediyorum kusura bakmayın. size bir soru danışmak istiyorum bilgim çok yok. hiç erkek arkadaşım olmadı o yüzden bir cisimle mastürbasyon da yapmadım. makalenizi okudum birkaç doktorun yorumlarını da en doğru bilgiyi sizden alacağımı düşündüm. vajinal giriş olduğunda boz...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nedeni nedir ?

    Hocam 35+6 haftalık olduk. ağrılarım dinmiyor vücut ağrım çok var nst girdim sancı felan çıkmadı ama çok ağrım var adım atamıyorum. 37. haftada sezeryanla doğum yapabilir miyim . çift rahimli olduğum için hiç doktorumla normal doğumu konuşmadık. ama normalde 38 de sezeryan oluyormuş galiba 37 de ala...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ertesi gün hapı adet gecikmesi hormon dengesini bozması çaresi tedavisi nas...

    Merhaba doktor ayşegül hanım, erkek arkadaşımla yaşadığımız yakınlaşmada iç çamaşırıma meni bulaşma korkusuyla ertesi gün hapı içtim. 14 eylül'de adetim bitmişti. 16 eylül'de bu olay yaşandı, daha sonra 17 eylül tarihinde (yani 20 saat sonra) ertes 72 hapını içtim. hapı içtikten 1 hafta sonra yani 2...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kanser ihtimali

    Hocam ben daha evvel yazmıştım,benim kasığımda yani mons pubisin üstünde ve bacağımda 4 tane yassı siğil oluştu. evlenince rahim ağzına da taşınacak diye korkuyorum,5 yıldır bu siğil var bende.yüksek riskli gruba ait olma ihtimali yüksekmiş ya. 5 yıldır da temizlenmemiş vücuttan,kronikleştiği kesin...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Merhabalar hocam

    Hocam merhabalar ben adetimin 11.günü prezervatifle ilişkiye girmiştim ama partnerim yırtıldığını farketti hemen ilişkiyi bitirdik boşalma da olmamıştı ama ben korktuğum için üstünden 27 saat sonra ella içtim. ve 3 saat sonra hafif kanamam olmuştu. 19 yada 20.gün ise partnerim prezervatifsiz 1 2 ker...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Külal Çukurova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Regl gecikmesi

    Merhaba yoğun bı emzirme döneminden sonra emzirmeyi sonlandirdik adetim 15 gün kadar gecikti sizce normal mi

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Progesteron gebelik

    Peki bu durumda gebelik ihtimali varmıdır adetleri düzensizleştiğini anladık fakat beklenen zamanlarda kanama olması gebelik olmadığını göstermezmi

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kadın dogum

    Hocam bana polikistik over sendromu teşhisi koyulmuştu doğum kontrol hapına başlamıştı doktor pandemi çıkınca bıraktım gidemedim gitmem gerekir mi ilerde bana bi zararı olur mu tedavi olmasam

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen cevap verin

    Merhaba hocam 2 eylülde korunmasız ilişki yaşadım ama içe boşalma olmadı 14 eylülde normal günümden 2 gün önce her zamanki gibi adet gördüm ama bu ay 4 gün gecikti ayrıca arada bir adet sancısı gibi sancım oluyor bi hafta önce kahverengi leke geldi ve 3 4 gün sürdü stres yaptığım için mi gecikti yok...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x