Adet düzensizliği

  • Hocam adetim 10 gun kadar gecikti doktor duphaston verdi duphastonla adet olamadim kontrole gittim ultrasonda bakip cyclo progynova verdi dorduncu hapı ictim ve lekelenme olduğunu gördüm bu normal midir ilaci kesmem gerekir mi

  • Doktor Cevabı:

    Verdiğiniz 3 satırlık bilgiye yorum yapılamaz. ilk defa adetiniz geçiyorsa hiç bir ilaca gerek yoktur. bazen her kadında gecikme olur. sadece adetin başlaması beklenir. o halde duphaston ve benzeri ilaç verilmesi yanlıştır. adet kanaması bu tür ilaçların son hapını takip eden 1 hafta içinde olur. eğer sürekli adetleriniz gecikerek oluyorsa bu ciddi bir sağlık sorunudur. ayrıntılı şekilde değerlendirip nedeninin tedavisi gerekir. bu durumda da duphaston verilmesi, tedavi sayılmaz. sikloproginova verilmesi, hele ultrasona bakıp tanı konularak verilmesi iyice yanlıştır. adet ancak 21 günlük kutu bitince beklenir. dördüncü gün lekelenme zaten hap başlanmasa da adet başlayacakmış anlamına gelir. daha çok bilgilenmek için blog.drkutaybiberoglu.com, ****, ****, doktorsitesi / facebook / instagram / youtube biberoglu linklerinde bulacağınız video ve makalelere (cinsellik, adet döngüsü, pcos) ulaşabilirsiniz.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kızlık zarı

    Merhabalar hocam reglimin ilk saatleriydi yani yoğun olan saatler duşa girdim ve duştan çıkarken iki parmağımla akıntı geliyor mu diye kontrol edeyim dedim tam hatırlayamıyorum ama belkide parmağım azda olsa girmiş olabilir mi diyorum kan geldi fakat regl kanı mıydı ben mi bir şey yapmışımdır diye d...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamile olabilir miyim?

    Merhaba. birliktelikten 14 gün sonra idrar testi yaptım negatif çıktı. adetim beklenen günden 5 6 gün gecikti ve 5 6 gün sonra hafif pembemsi bı akıntı olmaya başladı,belki regle döner bilmiyorum. sizce 19 gün sonra yerleşme kanaması olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mustafa Sürücü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet düzeni

    Hocam merhaba yaşım 25, normalde hep 28 günde bir adet görüyorum. 28.gün biter hemen 29.gün kanamam olur. bu ay 26yı 27ye bağlayan gece olmuşum. çok sık yaşadığım birşey değildi. erken mi? yoksa doğal mı. teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ertan Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet kanamasında artış

    Hocam merhaba. 13 yıl aradan sonra 6 ay önce sezeryan ile ikinci doğumumu yaptım.adet kanamalarımda düzensizlik yok ancak doğum öncesine göre kanamada ciddi artış oldu.yol gösterirseniz sevinirim. saygılar....

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Dilek Doğan Baş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet düzensizliği

    Hocam merhabalar. 22 yaşındayım. normal adet periyodum 26 gün iken covid aşısı olduktan sonra 23 e düştü. 4 aydır böyle.normal adet dönemlerinde ciddi bir ağrı oluyor iken yine aşıdan sonra ağrı da olmadı. patolojik bir şeyden şüphelenmeli miyim. zaten salı günü doktora gideceğim ancak önceden sizin...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ayhan Şahinler

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet düzensizliği

    Hocam merhabalar. 22 yaşındayım. normal adet periyodum 26 gün iken covid aşısı olduktan sonra 23 e düştü. normal adet dönemlerinde ciddi bir ağrı oluyor iken yine aşıdan sonra ağrı da olmadı. patolojik bir şeyden şüphelenmeli miyim. zaten salı günü doktora gideceğim ancak önceden sizin fikrinizi alm...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mehmet Fırat Mutlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Covid aşısı ve adet düzensizliği

    Hocam merhabalar. 22 yaşındayım. normal adet periyodum 26 gün iken covid aşısı olduktan sonra 23 e düştü. normal adet dönemlerinde ciddi bir ağrı oluyor iken yine aşıdan sonra ağrı da olmadı. patolojik bir şeyden şüphelenmeli miyim. zaten salı günü doktora gideceğim ancak önceden sizin fikrinizi alm...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Polikistik over

    Merhabalar hocam geçen gün tüm batın ultrason yaptırdım ultrason sonucumda biliteral overler normal büyük görünümde olup periferik yerleşimli milimetrik boyutlu kistler içermektedir yazıyor adet düzensizliğim evet var 5-6-7 gün felan gecikiyor sadece tüylenme olarak da kulaklarımın yanında bi iki ta...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamile olabilir miyim?

    İlişkiden 14 gün sonra test yaptım negatif çıktı. adetim bı gün gecikmişti henüz. birdaha ne zaman test yaparsam yanılma payı olmaz? ilişkiden 20 gün geçerse doğru sonuç verir mi?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mustafa Sürücü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet düzensizliği

    Merhaba sınavlarımdan dolayı çok stres yaşadım bu ay ama adet olmam gereken gün damla damla geldi ve lekelenme şeklinde 5 gündür bu şekilde geliyor 19 yaşındayım bekarım sebebi ne olabilir ilk defa böyle bi adet dönemi geciriyorum

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok korkuyorum

    Merhaba hocam maalesef erkek arkadaşımla sürtünme yoluyla bir şeyler yaşadım ön tarafıma sürtmedi bakire olduğum için arkadan sürtünme oldu ve hiçbir şekilde vajina kısmıma yakınında bile boşalma gibi bir durum olmadı boşalmadan önce penisi vajina girişime vajinam bacaklarım kapalı halde ufak değdi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Siyah adet kanaması

    Hocam merhaba ben düzensiz adet gören biriyim. bu ayın 11 inde bir iki damla kahverengi akıntı gelmiştir. sonrasında 12-13-14 bu lekelenmeler devam etti sonrasında 15 inden bugüne yani 23 üne kadar siyah adet kanı geliyor nadir de olsa kırmızı kan da geliyor. doktor a gittim fakat ne kist ne de horm...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet düzensizliği

    Iyi günler doktor bey tekrardan kan tahlili ve ultrason bakıldı yine bir sorun görülmedi başka bir nedeni olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Aksoy

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kahverengi akıntı

    Merhaba adetime 2 hafta kala kahverengi çok az bir akıntı gelmişti adet olduktan 1 hafta sonra da kahverengi akıntı geldi normalde hiç gelmez sadece adet bittikten hemen sonra olur şimdi neden sebepsiz yere oluyor bu arada bekarım sağlığım da iyi

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet döngüsü kısalığı

    Merhaba ben 25 yaşındayım, sırasıyla 9 mart, 24 mart ve 9 nisan tarihlerinde adet döngüm başladı. bunun sebebi ne olabilir, mevsimsel midir yoksa ciddi bir problemim olduğunu mu gösterir? kanama sürelerim de max 4 gün sürüyor. ilk kanamam çok fazla olmamıştı 24 mart tarihindeki dönemimde çok kanamam...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x