Acil doğum kontrol

  • Merhaba size bir sorum olucak biz yasmin Doğum kontrol hapının ilk kutusunu bitirdik ve 7 günlük aranın 3.gecesi korunmasız birlikte olduk şimdi bu hap bizi korur mu ertesi gün hapı falan mı almamız gerekiyor ilk kutu bitti tekrar belirteyim


İstanbul Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Adet düzensizliği ve hormanal bozukluk

    Mert bey merhaba, adet düzensizliği ve bir kaç hormonal bozukluktan dolayı doktorum ilk tarlusal hap verdi bunun sonrasında yazz doğum kontrol hapına ara vermeden başlayacağımı söyledi. 1. kutunun sonuna gelmek üzereyim fakat içtiğim ilk günden beri kanama,lekelenmelerim her gün mevcut bununla bi...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Mert Yeşiladalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski var mı

    Hocam merhabalar iyisiniz inşallah. çok çekinerek size bir soru sormak istiyorum. kız arkadaşımla bir ilişkide bulunduk. ben çıplak vaziyetteydim kız arkadaşım üstünde kıyafetleri vardı. eşofman ve iç çamaşırı vardı kız arkadaşımda sadece. o eliyle mastürbasyon yaptı bana (çok afedersiniz). boşalma...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski acil

    Adet oldum testler de negatif artık hamilelik riskim ortadan kalktı değil mi?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ertesi gün hapı

    Çok teşekkür ederim hocam bazen karnıma anlık ağrılar giriyor bu normal mıdır

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korunma yolları

    Merhaba hocam. doğum kontrol hapının ilk kutusunu her gün 18.00 - 20.00 arasında alıyorum. 7 gün ara verip ikinci kutuya başladığımda da yine 18.00-20.00 arasında mı almalıyım yoksa saatte değişiklik yapıp o saat üzerinden devam edebilir miyim? misal her gün 15.00 de almaya devam edebilir miyim arad...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ertesi gün hapı

    Merhaba hocam ben yasmin kullanıyorum, bu ay ertesi gün hapı ella içtim. i̇çtikten 2 gün sonra hafif kasık ağrısı oldu 4-5 gündür çok hafif kasık ve alt karın bölgemde ağrım var.normal midir? yasminin bitmesine 2 gün kaldı

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hamile kalır mıyım acaba

    Yani doktor hanım ella korur mu endişelenecek bir durum söz konusu mu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Spermler ne kadar sure disarda yasar

    Hocam elime sperm bulassa ama direk temas etmedi direk temas eden birisi ellerini islak mendille sildi sonra dokundugu yuzeyi de sildi islak mendille bende mecbur kaldim o sikdigi yuzeye dokundum sonra ama hemen bende islak mendille ellerimi sildim bi kac saat sonra tuvalete gittim peceteye dokundum...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çift rahim

    Merhaba hocam ben bekarlığımdam beri adet düzensizliği sorunu yaşıyorum ve pek çok kontrol hapı kullandım.şu an 36 yaşındayım 2 çocuğum var fakat sıkıntım devam ediyor son 3 aydır hiç kurumadım devamlı adetim.bunun sonucu kan değerlerim 6.3 ilk gebeliğimde doktorum bende çift rahim olduğunu tespit e...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Fatih Mehmet FINDIK

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Doğum kontrol

    Hocam merhaba ben dienille doğum kontrol hapını kullanıyorum adetten sonra elimdeki yarım tabletten devam ettim yani pazartesi yerine ayın ortasındaki cumayı içtim illa sıfırdan kutu mu başlamam gerekir günleri karıştırarak içebilir miyim?

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kah ve kilo verimi

    Merhaba ben bişe soracaktım ben hormonel bozukluk var ama tam net kah teşhisi almadım ama ondan şüpheleniyorum adet tarihimi bekliyorum tahlil vermem için benim sorum şu şekilde geç başlangıçlı adrenal hiperplazi kilo verimi yapar mı kilo verdirir mi son zamanlarda cok düştüm kilo verdim yani 62 den...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Nuri Haksever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doğum kontrol hapı ve gebelik

    Hocam merhaba bu ayın 7 sinde regl oldum ve doğum kontrol hapı yasmine başladım. regl 6 gün sürdükten sonra 4 gün daha lekelenme oldu. ve bu arada eşim hiç içime de boşalmadı.mide bulantısı , baş dönmesi , sol alt karında ağrı ve halsizlik mevcut. gebelik olabilir mi yine de bu belirtiler yoksa hapı...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ertesi gün hapı adet gecikmesi çaresi

    Merhaba doktor seval hanım, erkek arkadaşımla yaşadığımız yakınlaşmada iç çamaşırıma meni bulaşma korkusuyla ertesi gün hapı içtim. bende iç çamaşırı vardı onda bir şey yoktu sürtünme oldu.14 eylül'de adetim bitmişti. 16 eylül'de bu olay yaşandı, daha sonra 17 eylül tarihinde (yani 20 saat sonra) er...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ertesi gün hapı

    Merhaba yeşim hanım. ben korunmalı bi ilişki yaşadıktan 12 saat sonra ertesi gün hapı kullandım. kondom olmadan bi kaç dakika ilişki yaşayıp sonrasında kondom kullandık. i̇çime boşalmadı. i̇lacı kullandıktan 6 gün sonra 7 gün süren bi kanamam oldu reglime 10 gün varken. kanamam regllerime göre bir m...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik, myom,polip

    Hocam merhaba, 34 yaşında gebelik ya da doğum yaşamadım henüz. şu an korunmuyoruz çocuk istediğimiz için fakat bende kontrolde 0.7 cm polip ve 4,5 cm boyutlarında myom görüldü. bunlar gebeliğe engel midir, gebelik olsa dahi risk teşkil eder mi? doktor öyle söyledi ve ben endişelendim. ameliyat olmam...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x