7 aylık bebek gelişimi

  • Hocam merhaba kızım 7 aylık desteksiz uzun süre oturabiliyor hareketleri çok güzel ama emeklemiyor ve yuvarlanmıyor sadece yan dönüyor bir sorun teşkil eder mi ne yapmam gerekir çok teşekkür ederim

  • Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Öznur Simav

    Çocuk Gelişim Uzmanı

    Merhaba, görmeden doğru değil ama bir sorun olacağını düşünmüyorum. gelişim ayı buna uygun değil zaten. sevgiler

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Çocuk Gelişim Uzmanı uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Üst sınıra yakın boy uzunluğu

    Merhaba, 4 aylık kızımın boyu 67 cm. neredeyse üst sınıra çok yakın, bu durum herhangi bir hormonal sorun olduğunu ya da aşırı uzun bir çocuk olacağını gösterir mi?

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Zülfiye Çakır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geç çıkan dişler

    İyi günler hocam. kızım 17 aylık oldu fakat sadece 6 tane dişi var dört üstte iki de altta. bu kadar gecikmesi normal mi virüsten dolayı hastaneye gitmeye de korkuyoruz. bireysel farklılık vardır tabiki ama onun yaşındakiler azı dişlerini çıkarıyor biz alttakileri tamamlayamadık, yoğurdu seviyor yed...

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Öznur Simav

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bebegim oturmuyor

    Mrb hocam 7 aylik bi kızım var 35 haftalık özafagus astresizi olarak doğdu bebegim henüz desteksiz oturmuyor sağa solada kendini fazla ceviremiyor sırt ustuyken kendini yüz üstü ceviremiyor ve dik tutmaya calistigimizda ayakları üstüne basamıyor hemen kendini bırakıyor kucagimdayken surekli kendini...

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Osman Ayrancıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cocukta denge bozukluğu

    Çocuğum 23 aylık gelişimi gayet normal yürüyor koşuyor çok değil ama arada denge kaybı yaşıyor normal mi acaba hocam 8 aylıkken doğum yaptım 14 aylıkken yürümeye başladı

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Şaziye Tural

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bebeklerde büyüme

    Merhaba hocam , 5 aylık erkek bebeğimiz var,bebeğimizi ne zaman oturtabiliriz ve hangi peritotlarla bunu yapabiliriz,bu konuda bir açıklama yaparsanız seviniriz.

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Sezin San

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bay bay yapamama

    Merhabalar oğlum 37 aylık bay bay yapamıyor elini sallıyor ama yanlış sekilde döndürüp sallatamıyoruz bu sorun teşkil eder mi teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Hazal Berfin Dikkatli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bebek gelişim

    Merhaba kızım 4 buçuk aylık şuan sadece anne sütü veriyorum fakat az emiyor 2 2 buçuk saatte bir 5 dk falan emiyor ve günde 5 6 kez kaka yapıyor sıvı şeklinde yapıyor suanki kilosu da 6.200 acaba normal mi bide kızımın egzaması var onunla alakalı olabilir mi sık sık emmek istemiyor nr yapabilirim ya...

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Deniz Karakuş Güzeltaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 14 aylık konuşma

    Merhaba 14 aylık erkek bebeğim var. 41 haftalık normal dogumla 3.500 kilo doğdu. 6 aylıkken emekledi 10 aylıkken yürüdü şuanda 11 kilo 78 cm.bebegim baba dede mama cıs çiş çay anne dayı tak gibi kelimeler soyluyo fakat topa sürekli to diyo atta ya ta diyo.allah diyemiyo avvah diyo.babasına sürekli...

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı İdil Şengöz Tosun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Emzirme

    Merhaba benim kizim 3970 kg dogdu.sariligimiz vardi kilo kaybetti.su an 18gunluk ve 3750kg.kontrole gittik 20 gr kilo almis.anne sutu veriyorum.3 saate yakin uyuyor ve kendiliginden uyaniyor o zaman emziriyorum.bes dakija sonra yine uykuya daliyor.bu ona yeterli olmuyo sanirim.ve asla uyandiramiyoru...

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı İdil Şengöz Tosun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İkizlerimin son günlerde artan anne düşkünlüğü

    Merhaba, 8hafta erken doğan prematüre kızım ve oğlum (kronolojik 15 aylıklar), aylardır emekliyorlar,sıralıyorlar,tırmanıyorlar, tutunarak sık sık ayakta duruyorlar ancak desteksiz ayakta sabit durmaya ve adım atmaya teşvik ettiğimiz zaman kendilerini korkuyla yere bırakıyorlar. çaba dahi sarfetmiyo...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Gülay Candar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Emeklememek

    Hocam iyi günler. 10 ay 9 günlük kızım emeklemiyor. normalde çok hareketli bir bebek. aktif bir şekilde dönüyor. her yere yuvarlanarak çok hızlı gidebiliyor. elinin uzandığı yerlerden tutunup kendini kaldırmaya çalışıyor. bazen yapıyor bazen de dizlerinin üzerine düşüyor. yüz üstü dururken etrafında...

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Şaziye Tural

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 10 aylık bebeğim çok güçsüz

    10 aylık bebeğim kolları güçsüz sanırım sürünmüyor bir yerlere tutunup kalkamıyor yüz üstü durmayı sevmiyor onu çok zorluyor sanırım ağlıyor oturduğunda öne doğru ayaklarına kapandığında geri düzelemiyor tam desteksiz 9 ayda oturdu bir sorun olabilir mi bunu düşünmem için mi erken mi ne yapmayalım y...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Sertan Talas

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mama + beslenme

    Merhaba hocam, benim 2 bucuk aylik bebegim var. sütüm cok fazla yeterli olmadiginda mamaya basladik. basta aptamil kullandik gaz ve kaka problemi yasadik. simdi bebelac kullaniyoruz. baslarda iyi yemesine ragmen son 3 gundur icmek istemiyor surekli agzindan cikartiyor. doymadigi icin de hep yemek...

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Hüseyin Mete

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mama karisimi

    Iyi gunler,1 aylik kizimiz var anneyi ememediginden dolayi sma mamayla basladik arada anne sutunu sagip veriyoruz bir ogun anne sutu bir ogun mama seklinde besliyoruz,1 hafta kadar sonra ruflu sorununuz basladii ve doktorumuz aptamil ar kullanabilirsiniz dedi ve kullandik kusma sorunumuz kesildi a...

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Ebru Mengi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocuk hastalağı

    Hocam hayırlı günler dilerim bize her konuda yardımcı oduğunuz için teşekkürler benim beş yaşında oğlum var çişini söylüyor ama kakasını söylemiyor kakası geldiğinde kendini sıkıyor fark edersek tuvalete oturtuyoruz yoksa kendini sıkıyor. ya da az az altına kaçırınca fark ediyoruz

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Nilay Teymur

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x