48 yaşındayım tansiyonum 15/10 çıktığı için doktora gittim.lodoz verildi a

  • 48 yaşındayım tansiyonum 15/10 çıktığı için doktora gittim.LODOZ verildi ancak baş dömnmesi ve kulak tıkanıklığı yaptı. VAZOXEN verildi o da aynı etki yaptı. ancakl bu ilaçlarla tansiyonum hep 12/8 11/ 8 oldu.sonra doktor fludex verdi o da baş dönmesi yaptı bu kez preterax verdi onu kullandım o da gözleri kızartt son olarak LERCADİP verdi bunu sabahları yarım olarak 2 gündür alıyorum .kan/ idrar tahlillerim normal. fakat kollarım uyuşuyor gibi oluyor.Bu ilaçın böyle bir yan etkisi olurmu

  • Doktor Cevabı:

    Bu kadar değişik ilacın herbirinin bu kadar yan etki yapmış olması ilginç. ayrıca ilaç yan etkisi gibi kabul edilmiş semptomlar söz konusu ilaçlarla pek görmeye alışmadığımız yakınmalar. bu yüzden yan etkiler yönünden kuşkulu olduğumu ifade etmeliyim. bu durum kollarınızın uyuşması yakınmasının da aynı şekilde psikosomotik bir yakınma olabileceğini düşündürüyor. asıl önemli olan kan basıncının normale gelmiş olması. çünkü kan basıncı yüksekliği yaşamsal bir hastalıktır, ilaç kullanmaktan korkmamalı, bu hastalığın sonuçlarından korkmalısınız. bu son ilaç başarılı ise ona devam ediniz. ama unutmayın ilacı sürekli almalı tuzsuz yemeğe ömür boyu dikkat etmelisiniz. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x