3,5 yasında kızım

  • 3,5 yasındaki kızımın 8 tane çürüğü var yalnız sade 1 i ağrılı burda bi cok yere gittim kimse yapmadı bu yastaki çocuğu kanal tedavisi etmenin zor olduğunu söylediler uyutrak tedavi ettirmemi sölediler sizce uyutrak tedavi ne kadar doğru ve sağlıklı cvbınız için şimdiden teşekkür ederim

  • Doktor Cevabı:

    Sevgi hanım; maalesef bu yaşta ve ağrılı bir dişin varlığı çocuğunuzun beslenmesini dolayısıyla büyüme ve gelişimini de etkilemektedir.takdir edersiniz ki kanal tedavisi biz yetişkinler için bile zor ve uzun süren bir tedavidir bu nedenle genel anestezi yani uyutarak tedavi seçeneği sıklıkla başvurduğumuz bir yöntemdir.fakat burada önemli bir takım noktalar birincisi çocuğunuzun çocuk doktoruna danışarak anestezi ile diş tedavisi için çocuğunuzun sağlığı açısından bir risk olup olmadığını danışmanızdır. eğer onay alırsanız ikinci önemli nokta anestezi uzmanı ile riklerin olup plmadığını değerlendirmenizdir.üçüncü ise çocuk dişhekiminizle birlikte uygun klinik şartlarını taşıyan ve acil bir durumda tüm müdahalelerin gerçekleştirilebileceği ameliyathane ve hastane koşullarıdır. saygılarımla

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Çocuktaki kan değerlerinde anormal düşüş ve yükselişler

    Sayın hocam yardımcı olmanızı rica ediyorum. 17 yaşında ağır otizimli kız çocuğunun tahlil sonuçları ekte paylaşılmıştır. 13 haziranda tek taraflı epilepsi nöbeti, teşhisi yaşanmıştır.. ( tegratol cr 200 mg) çocukta uzun zamandır ciddi saç dökülmesi ve tırnaklarda pul pul dökülmesi mevcu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Leyla Ağaoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Hocam benim 3,5 yaşında bir kızım var. son günlerde ön bölgesini tutarak çok kaşınıyor falan diyodu. bende neden olabilir diye açıp baktım pişik olmuştu. pişik kremi sürdüm ama sürerken elim biraz iç kısıma doğru gitti sonra panik olup acaba yanlışlıkla kızlık zarına bişey olmuşmudur diye bi şüphe i...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Hocam benim 3,5 yaşında bir kızım var. son günlerde ön bölgesini tutarak çok kaşınıyor falan diyodu. bende neden olabilir diye açıp baktım pişik olmuştu. pişik kremi sürdüm ama sürerken elim biraz iç kısıma doğru gitti sonra panik olup acaba yanlışlıkla kızlık zarına bişey olmuşmudur diye bi şüphe...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ayşecan Enmutlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kaka problemi

    Merhaba elda hanım kızım beren 4,5 yaşında kaka kaçırma problemi var size birkez gelmiştik o zaman 3,5 yaşındaydı bir daha gelemedik hiç çözemedik problemi inatlaşıyor yok diyor tutuyor ve sonrada kaçırıyor odasına gidip yapıyor ve sonrada kakam geldi diyor fakat kesin kaçırmış oluyor ve devamı yok...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Elda Tatlı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rsv pozitif a/b

    : doktor hanim kizim 3,5 yasinda ve ayin 9.da infuluenza testi yapildi ben internetten sonuca baktim malum disari cikmak tehlikeli su gunlerde orda rsv a/b pozitif yaziyo size getirmelimiyim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Asuman Kıral

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yutkunamama

    Merhaba hocam benim 3,5 yaşında premature doğmuş ve 7 ay küvezde kalan kızım var doğuştan yutkunma refleksi yok hiçbirsey yutamıyor.iki yıldır gastrostumiden pediaşurla besleniyor,yutkunma için doktorlar sizi tavsiye ettiler.antalya akdeniz tıp fakültesinde gözetim altında size nasıl ulaşabilirim

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Numan Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gözde şaşılık

    Hocam hayırlı akşamlar 2 yaşında kızım var doğduğu gün solunum yetmezliğinden özel hastaneye yatırdılar 3,5 ay kadar hastanede tedavi gördü ameliyat oldu falan şuan çok şükür iyi ancak 1 gözünde şaşılık var tedavi yoluyla iyileşmesi mümkün değil gibi küçük olduğu için gözlük verdiler takmıyor çıkart...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mustafa İşlek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızım da ani baş silkmesi

    Hocam merhaba 3,5 yaşındaki kızım 2 defadır başını aniden aşağı yukarı silkiyor iki tekrar halinde ve anlık (hapşırırken kafa öne gidip geliyor gibi daha hızlı)ne yapmalıyız? saygılarımla

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Faruk İncecik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • B12 yüksekliği

    Merhaba dr hanım 6 yasında kızımın ayda 1 kere önce baş ağrısı daha sonra mide bulantısı kusma oluyor en fazla 2 kez kusma oluyor sonra hastalık hali kalmıyor rahatlıyor bunun için dr muz beyin mr ve kan istedi mr da hiç bir şey yok şükür kanda normal dedi dr muz tekrar aynısı olursa görüşelim dedi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Leyla Ağaoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • 5 yaşında kızımın el parmaklarnın kaşınması

    Merhabalar, kızım 5 yaşında. bazen tatlıyı kaçırdığında el parmak araları kaşınıyor ve o gün gerçekten de tatlıyı biraz fazla kaçırdığını anlayabiliyoruz. paket gıdalardan mümkün olduğunca uzak, şeker falan tüketmez aslında. dün de kahvaltıda, bal ve öğlen de misafirlikte ufak bir tabak puding ye...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Aydın Erdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ana okulu sorunu

    Merhaba. kızım 3,5 yaşında. her zaman sinirli bir kızdır ve sinirliyken kimseye boyun eğmez. bağırır çağırır karşı çıkar. özellikle hasta olduğu zamanlarda bu kat kat çoğalıyor hep sinirli oluyor. geçen yine hastayken kayınvalidem gile gittik. kendine su doldurmak istedi. görümcem izin vermedi. kızı...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Gülay Candar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Küçük dilin yapışması

    İyi günler hocam kızım 3,5 yaşında boğaz enfeksiyonu geçirdi iyileşince farkettim küçük dili sağ taraftaki bademciye yapışıyor ne yapmam gerekiyor.teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Rasıh Gökhan Olgay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Konuşma problemi

    Hocam iyi akşamlar hocam kızım 3,5 yaşında ve tek söylediği kelime var anne bütün söylediklerimizi anlıyor ve yapıyor 1 ağustosta geniz eti alındı ve iki kulağa tüp takıldı nöroloji bölümüne mi gitmeliyiz tavsiyede buluna bilirmisiniz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Meltem Uzun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 3.5 yaş çocukta hareketler

    Hocam merhaba, 3 yaş kızımda neredeyse doğuştan garip hareketler var bunlar zamanla değişti ama ellerinde genelde. kendini kasıyor ve elleriyle aynı zamanda gözlerini şaşı yapıyor ( gözümüzden ameliyat olduk şaşılık) hocam geçen yıl nöroloji ve psikiyatri ye de gittik, gelişimi , sosyaliği de iyi. ö...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Uluç Yiş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 31 aylık çocukta bazı hareketler

    Yusuf bey merhaba; 3 yaş kızımda neredeyse doğuştan garip hareketler var bunlar zamanla değişti ama ellerinde genelde. kendini kasıyor ve elleriyle aynı zamanda gözlerini şaşı yapıyor ( gözümüzden ameliyat olduk şaşılık) hocam geçen yıl nöroloji ve psikiyatri ye de gittik, gelişimi , sosyaliği de iy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yusuf Karaer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x