3 ay önce küpe takmaya başladım.bir ay sonra ağrı oluştu.1 amoklavin ile ağ

  • 3 ay önce küpe takmaya başladım.Bir ay sonra ağrı oluştu.1 Amoklavin ile ağrı geçti.1 ay sonra ağrı tekrar oluştu.1 Augmentin ve 1 cipro kullandım.Ama ağrı tekrar etti.İki hafta önce KBB ye tekrar gittim.Kulak yolunun girişinde apse oluştu.1 santim kadar insizyon yapıldı, püy çıktı ordan.Terramycin merhem ve augmentin verildi.hala terramycin kullanıyorum ve fayda gördüm.Ağrı çok azaldı ama geçmedi.Tekrar apse oluşması beklenip kültür mü alınmalı yoksa önerebileceğiniz başka antibioterapi var mı?

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba , abse boşaltıldıktan sonra yeterli sürede antibiyotik vermek gerekir. bu süre en az 14 gün günde 2x1gr augmentin ile olabilir.ağrı daha geç düzelir. bazen antibiyotik tedavisine damardan başlanması gerekebilir buna doktorunuz karar vermeli, ayrıca bir kez abse oluştu diye tekrar ebse oluşacak diye bir şey yok normalde tedavinin tam verilirse eğer tekrarlamaması gerekir.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x