2aylik hamilyim.duedenit gastrit grade2 sonucuyla nexsyum kullaniyodum.hami

  • 2AYLIK HAMİLYİM.DUEDENİT GASTRİT GRADE2 SONUCUYLA NEXSYUM KULLANIYODUM.HAMİLELİK NEDENİYLE BU İLACI KESTİK VE MİDE BULANTISI ÇOK FAZLA.ASİT MİDEMİ VE BOĞAZIMI YAKIYOR.YEMEK YİYEMEZ OLDUM.SAĞ ÜST KADRANDA DA KEMİRİCİ BİR AĞRIM VAR.ÜST BATIN ULTRASONU NORMAL ÇIKMIŞTI.BU AĞRI 12PARMAK BAĞIRSAĞI AĞRISI OLABİLİR Mİ?BİRDE MİDE ASİDİ İÇİN HİÇ KULLANABİLECEĞİM İLAÇ YOK MU GAVİSKAN TABLET DIŞINDA?ASİT DÜZENLEYİCİLER SAKATLIĞA NEDEN OLUR MU?HAMİLELİĞİN 2.EVRESİNDE SORUNLARIM ARTAR MI?ÖNER,LERİNİZ NELERDİ

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, gastroskopi yapildigina gore agrinin nedeni ulser degil, mide spazmi, asit artisi da spazmi ve agriyi artirir. gebeligin 3.doneminde ppi denilen asit baskilayici ilaclar zorunlu durumlarda kullanilabilir, ozellikle lansoprazol. bu donemde kullanmamalisiniz. gaviscon ve rennie duo her donemde kullanilabilr. yiyeceklerinize de dikkat etmelisiniz, yagli ve baharatli gidalardan uzak durun. gecmis olsun.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x