17 aylık kız çocuk

  • Hocam Mrb benm 17 aylık bi kız çocuğum var kilosu 8 boyu 75 cm bi türlü kilo aldıramıyoruz tahlilde yaptırıyoruz çok ananormal bişi çıkmadı bazen çok yiyo bazen yemiyo emziriyorum memye güveniyo yemiyo acaba emzirmeyi bıraksam mı normal süt içmiyo bi türlü.birde kendisi yemek istiyo kaşığı bırakmıyo oyun oynuyo kaşığı ben alınca da inatlaşıyo yemiyo ama ne yerse yesin bi türlü kilo almadı boyu kısa kalıcak diyede korkuyorum hocam nolur yardımcı olun bi keresinde dr özel mama verdi ama hiç içmedi şekerli ve tatlı şeyleri sevmiyo tuzlu ve ekşi şeyleri seviyo ne yapıcamı bilemiyorum akranlarına göre çok küçük kalıyo çünkü 11 aylık bebekler bile kızımdan daha büyük duruyolar çok küçük kalıcak diye korkuyorum...Teşekkür ederim

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba arzu hanım. çocuğunuzun yemesine fırsat tanıyın, onun kaşığını elinden almayın. o yerken bazen siz destekleyebilirsiniz, yeme süresi 30-40 dakikayı geçmesin. yemek yemiyor diye sürekli birşeyler vermeye çalışmayın, seçenek sunmayın. yemesi gerekenleri yiyebileceği şekilde sunmanız gereklidir. öğününden 2,5-3 saat öncesinde su dışında ağzına giden her türlü yiyecek ve içecek iştahını kapatır, bu nedenle yemekten üç saat öncesinde hiçbirşey vermeyin. düzenli doktor takibinizi ihmal etmeyin.

    tarihinde cevapladı.

Kıbrıs Çocuk Doktorları uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Boy kısalığı

    Https://smallpdf.com/tr/result#r=ab9cc481ad4efeaad4e2593c984c8181&t=jpg hocam şöyle atmaya çalıştım fakat eğer açamazsanız eposta adresinizi veya size ulaşabileceğim bir yeri söylerseniz oradan atabilirim ayrıca bu 1 yıl önceki röntgenlerim yardımcı olursanız çok sevinirim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Jamala Mammadova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Oglum yemiyor

    Mrba.oglum hic yemek yemiyor ve boyu kilosu cok dusuk.cok ama cok sikinti ediyorum. gorusebiliyiz telde lutfen.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Süreyya Gökçe Ergen Kiray

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Buyume hormonu

    Hocam merhaba , 11.01.2019 doğumlu oğlum (49 cm boy , 2800 kilo), suan 12 kilo 88 cm . uludag ünv. endokrin takipliyiz . kan değerlerinde hiçbir sıkıntı yok , ancak 1 yas boy 78 kilo 10 . persentil dususu var. buyume hormonuna baktırmak istiyorum. bu yas için mümkünmudur? şehir dışından geliyoruz

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erdal Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çocuk gelişimi

    Doktor bey merhaba 6 yaşında kızım var kilosu 16 17 boy ise 105 cm. yemek konusunda sıkıntımız yok fakat boy için önerebilceğiniz ekstra vitamin var mı şimdiden teşekkür ediyorum ıyi çalışmalar

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Turgay Baz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uykuda sicrama

    Merhaba 18 aylik bir kizim var ayagimda sallayaral uyutuyorum genelde kendi kendine uyumuyor. bir iki haftadir sallarken tam uykuya dalacakken aglayarak sicriyor ve kalkmak istiyor biraz arastirinca hic hos olmayan seyler goruyorum bu konuda ne yapmaliyim neyi olabilir

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Canan Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sarılık teşhisi

    İyi çalışmalar doktor bey benim kızım 12 günlük ve sarılık teşhisi konuldu ve gün geçtikçe artıyor oranı şimdi ki gittiğimiz doktorumuz bir ay sonrasına randevu verdi ve benim içim hiç rahat değil ne yapmalıyım

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erdal Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kemik çıkıklığı

    Hocam merhabalar torunum 26 aylık erkek çocuğu. 8 aydan itibaren kaburgalarında leblebi büyüklüğünde kemik çıkıntıları oluştu.11 aylıkken röntgenleri çekildi.doktorumuz takip edicez dedi. şimdide sol diz kapağı altında kemik çıkıntısı oluştu.çok sık düşüyor ve yoruluyor.23.08.2021 de tekrar röntgenl...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erdal Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gelisim geriliği

    Istanbul içerisinde önerebileceğiniz biri varmı

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Nuşe Sena Bal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 17aylik kizim yürümüyor lütfen cevap yazın korkuyorm

    Tesekkur ederim hocam bide hocam kizim yasitlarina gore geriden geliyor covid yüzünden ne park ne akranini gorebildi nede disari evde dört duvar arasında tv ve telefon cizgi film baktı surekli bende bsyler öğretmek istesemde hic oralı olmadı tv bakmaktan bende üstüne çok dusmedem istemiyo...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Turgay Baz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • 17aylik kizim yürümüyor lütfen cevap yazın korkuyorm

    Merhaba hocam benim kızım 17 buçuk aylık heryerde sıralıyor cok hızlı emekliyor ama elimi birakmiyir cok korkuyor yuruyemiyor hemen yere atiyor kendini suan nöroloji gidioyrz eeg temiz ck ldh kan testi iyi çıktı birtek mr kaldı bisey cikar diye cok korkuuorm daha mr tarihine var bana gün...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Turgay Baz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 4 ay 22 günlük bebeğim 73 cm

    Merhaba hocam. bebeğim 4.050 kilo ve 57 cm doğdu. şuan 4 ay 22 günlük ve boyu 73 cm. kilosu da 7.400. ben 1.73 boyundayım, eşim de 1.87. ailelerimiz de hemen hemen bizim gibi uzun boylular. ben bebeğimin boyuyla ilgili sizden bilgi almak istiyorum. çok uzun bir bebek. bu genetik midir? yoksa başka b...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Jamala Mammadova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş çevresi

    Baş cevresi büyüklüğü 14.5 aylık kız çocuğumuzun baş çevresi 48.5 çıktığı için büyük olduğunu düşünen çocuk nöroloji doktorumuz mr istemişti ve çıkan rapor aşağıda ki gibi; yorum yapar mısınız nasıl mr sonucu sizce hocam beyi̇n mr bulgular: hareket artefaktları nedeni ile incelem suboptimaldir. kra...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Akgün Ölmez Türker

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çocuk tsh değeri

    Hocam 5 yasındaki kızımın tsh 4,25 serbest t3:6,82 serbest t4: 16,71 tiroit hormon değerleri sizce nasıl hocam ?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erdal Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gelisim geriliği

    Merhaba benim 26 ocakta gelişim gerili ile doğan bir bebegim var 37. haftada 31 hafta ile uyumlu 1850gr 42 cm boy 32 cm baş çevresi olan erkek bebek başka hoc bir sorunu sıkıntısı yok şuan dogum a dore 6 aylik 6 kg 63 cm 42.5 bas çevresi acaba gelişimi nasil sizce gelişimine bakarken 37 haftaya g...

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Nuşe Sena Bal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağlama krizleri

    Hocam merhabalar. 21 günlük bir bebeğim var ancak sürekli ağlama halinde ya anne memesini emmeye başlayınca ya da plates topu üzerinde zıplama hareketi yapınca sakinleşiyor. ancak yatağına koyunca 5 dk sonra tekrar ağlama krizleri yaşıyoruz. devamlı meme de durma emme isteği var çok emdiğinden m...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erdal Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x