1,5 yıl aurorix 300mg 2x1 kullandım,fayda vermeyince yeni doktorum aurorix&

  • 1,5 yıl aurorix 300mg 2x1 kullandım,fayda vermeyince yeni doktorum Aurorix'i birden kesip zestat 1x15mg ve anafranil 1x25 mg başladı.Yaklaşık 1 yıldır yaşamadığım duygular olan sıkıntı,sırt ve kollarımda karıncalanma,biraz intihar duygusu ve bunun korkusunu yaşamaya başladım.aurorix'i hemen kesmemdenmi , yoksa yeni ilaçlardanmı , yada başka şeydenmi kaynaklanır bu durum?teşekürlerimle...

  • Doktor Cevabı:

    Mehmet bey; sıkıntı ve bedensel belirtiler bence ilaçların yan etkisinden çok altta yatan depresyonunuzun tam düzelmediğin göstergesidir. intihar düşüncelerinin varlığı da bunu destekliyor. eğer doktorunuzla iletişiminiz iyiyse kontrolleri sürdürmenizi öneririm. ilaçlar etkin dozda yeterli süre kullanıldığında yararlı oluyor; dolayısıyla etkinin ortaya çıkması için henüz erken olabilir. diğer bir seçenek üniversite hastanesine başvurmaktır. ancak her durumda depresyonun düzelen bir hastalık olduğunu unutmayın ve tedavinizi lütfen sürdürün. geçmiş olsun, dr.ercan özmen

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları


.
x